راهنمای ثبت نام

خانه > راهنمای ثبت نام

راهنمای ثبت نام

متقاضیان حضور در نمایشگاه ملی آبادیران باید به منظور ثبت‌ نام از طریق نشانی https://abaadiran.ir به وبسایت برنامه ملی آبادیران مراجعه نموده و مراحل ثبت نام را تکمیل کنند. ابتدا باید با ایجاد یک حساب کاربری وارد پنل کاربری خود در سایت شوید.

نمایش محل لینک ثبت نام و ورود در منوی اصلی سایت

در صورتی که در دوره پیشین نمایشگاه و یا برنامه های دیگر برنامه ملی آبادیران اقدام به ایجاد حساب کاربری نموده اید می‌توانید با شماره موبایل و کلمه عبور خود وارد پنل کاربری شوید.

ثبت نام در نمایشگاه از 6 بخش تشکیل شده است:

مراحل ثبت نام در نمایشگاه ملی آبادیران

پس از ورود به پنل کاربری می‌بایست برروی گزینه "حضور در نمایشگاه آبادیران" کلیک کنید تا فرآیند ثبت نام در نمایشگاه برای شما شروع شود. پس از کلیک برروی این گزینه می بایست در 5 مرحله نسبت به تکمیل اطلاعات بپردازید.

نکته مهم: لطفا در تکمیل اطلاعات در فرآیند ثبت نام با دقت عمل کنید. مسئولیت ناشی از هرگونه خطای احتمالی در فرآیند اختصاص غرفه و حضور در نمایشگاه که ناشی از ثبت اطلاعات اشتباه و غلط در زمان ثبت نام باشد به عهده متقاضی خواهد بود.

1- ثبت اطلاعات اولیه: در این بخش باید اطلاعات اولیه و اطلاعات ثبتی و هویتی، شامل نوع شخص، نام شرکت/سازمان/نهاد/ گروه جهادی، شناسه ملی را تکمیل کنید. نوع شخص در سامانه براساس یکی از 7 مورد ذیل قابل انتخاب است و انتخاب هر گزینه نحوه ادامه فرآیند ثبت نام را برای کاربر تنظیم می‌کند، لذا در انتخاب این گزینه دقت کافی داشته باشید:
•    شخص حقیقی: توجه داشته باشید که اخذ غرفه نمایشگاهی در نمایشگاه برای اشخاص حقیقی میسر نیست و می بایست نوع شخص را براساس نوع سازمان/شرکت/گروه و... به صورت صحیح مشخص کنید.
•    شرکت فناور
•    شرکت خلاق
•    شرکت دانش بنیان
•    نهادهای دولتی و خدمات تجاری سازی
•    سازمان‌های خیریه و گروه‌های جهادی
•    شرکت‌های تولیدی غیر دانش بنیان
اطلاعات ذکر شده در این بخش صرفا جهت شناسایی و امور اجرایی نمایشگاه توسط ستاد برگزاری نمایشگاه مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به صورت عمومی انتشار نخواهد یافت.

2- ثبت اطلاعات تکمیلی: در این بخش می‌بایست اطلاعات تکمیلی شرکت/سازمان/نهاد/گروه مشتمل بر حوزه فعالیت، لوگو و اطلاعات تماسی و همچنین اطلاعات مدیر و رابط را تکمیل نمایید.
نکته 1: توجه داشته باشید که شما می‌توانید در بخش حوزه فعالیت بیش از یک گزینه را انتخاب کنید، لذا در صورتی که در سبد محصولات یا خدمات شما در چند بخش قرار می‌گیرد تیک همه آن‌ها را بزنید.
نکته 2: فایل لوگو باید با نسبت 1:1 با رزولوشن حداقل 300 در 300 پیکسل بارگذاری شود.
نکته 3: در زمان تکمیل شماره تماس و فاکس توجه داشته باشید که باید حتما کد شهر را در ابتدای شماره تماس وارد کنید.
نکته 4: آدرس وبسایت رسمی باید با https:// شروع شود. مانند: https://abaadiran.ir
نکته 5: در زمان تکمیل آدرس لطفا از فرمت نوشتاری زیر استفاده کنید:
استان، شهر، خیابان اصلی، خیابان فرعی، پلاک، طبقه، واحد - مثال: تهران، تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان شهید قندی غربی، پلاک 76، واحد 6

3- ثبت اطلاعات محصولات/خدمات: در این بخش می‌بایست محصولات یا خدمات خود را که در راستای اهداف برنامه ملی آبادیران کاربرد دارند را ثبت نمایید. با زدن گزینه "افزودن محصولات" ابتدا نوع آن را مشخص نموده و سپس می‌بایست ضمن تکمیل اطلاعات و بارگذاری کاتالوگ اطلاعات محصول یا خدمت و تصویر محصول، حوزه و کاربرد آن را انتخاب نمایید. همچنین توضیحی کوتاه در خصوص نحوه کاربرد این محصول/خدمت در حوزه آبادانی و اهداف برنامه ملی آبادیران تکمیل نمایید.
نکته 1: اطلاعات محصول/خدمت وارد شده در بخش جانمایی غرفه نمایشگاه و همچنین اطلاع‌رسانی و معرفی محصولات و خدمات عرضه شده در نمایشگاه در بخش‌های مختلف از جمله نمایشگاه مجازی، کتاب نمایشگاه و ... مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
نکته 2: فایل تصویر محصول باید با نسبت 1:1 با رزولوشن حداقل 300 در 300 پیکسل بارگذاری شود.
نکته 3: در صورتی که سبد محصولات و خدمات گسترده ای دارید، توصیح می شود ابتدا محصولات و خدمات کلیدی خود را ثبت کنید. توجه داشته باشید که محدودیتی برای ثبت محصولات و خدمات شرکت‌کنندگان وجود ندارد، لذا می توانید در صورت تمایل کلیه محصولات و خدمات خود را ثبت نمایید.
نکته 4: تیم فنی نمایشگاه ملی آبادیران ضمن بررسی اطلاعات ثبت شده در این بخش، در صورت عدم احراز کاربرد محصولات یا خدمات ثبت شده توسط متقاضی در راستای اهداف و حوزه‌های این نمایشگاه، می‌تواند از حضور متقاضی در نمایشگاه جلوگیری کند.

4- ثبت اطلاعات غرفه/غرفه داران: در این بخش ابتدا می‌بایست نام سردرب غرفه، نوع غرفه و متراژ مورد درخواست را تکمیل کنید. به طور کلی در نمایشگاه ملی آبادیران دو نوع غرفه به متقاضیان ارائه می‌شود و پلن نمایشگاه و محل قرارگیری غرفه‌ها بر اساس حوزه فعالیت هر شرکت توسط ستاد برگزاری نمایشگاه تعیین می‌گردد. انواع غرفه قابل انتخاب به شرح ذیل می‌باشند:
الف) غرفه با تجهیزات و پاتیشن (پیش ساخته): حداقل متراژ این غرف 12 متر مربع و حداکثر متراژ آن 60 متر مربع بوده و دارای پارتیشن، سردرب با درج نام شرکت، روشنایی و انشعاب برق (2 آمپر)، 1 میز (1 متر مربع) با 2 صندلی نمایشگاهی به ازای هر 12 متر می‌باشد. مسئولیت تأمین تجهیزات و امکانات بیشتر با متقاضی بوده و هزینه تأمین تجهیزات و امکانات مازاد بر موارد فوق‌الذکر به عهده متقاضی خواهد بود. متراژ قابل انتخاب این نوع غرفه باید مضربی از عدد 3 باشد. مانند 12، 15، 18 و...
ب) غرف خودساز (زمین خام): حداقل متراژ در این نوع غرف 36 متر مربع بوده و تنها زمین محل غرفه بدون هیچ گونه امکانات و تجهیزاتی به متقاضی تحویل داده خواهد شد. متقاضی می‌بایست با هماهنگی پیمانکار ساخت غرفه که توسط خود مشارکت‌کننده انتخاب می‌شود، ضمن اخذ تاییدیه ها و مجوزهای لازم، سه روز قبل از برگزاری جهت ساخت و ساز بر اساس قوانین ساخت و ساز اقدام نماید. متراژ قابل انتخاب این نوع غرفه باید مضربی از عدد 4 باشد. مانند 36، 40، 44، 48 و....
جهت اطلاعات از هزینه ثبت نام باید به منو "هزینه ثبت نام" و همچنین جهت اطلاع از دستورالعمل غرفه سازی غرف خودساز می‌بایست به منوی "دستورالعمل غرفه سازی" در سایت مراجعه نمایید.
در ادامه می بایست اطلاعات غرفه داران را تکمیل کنید. تعداد غرفه داران مجاز برای ثبت براساس متراژ غرفه مشخص می شود. قوانین و مقررات تعداد کارت شناسایی از منو "قوانین و مقررات عمومی" قابل مشاهده است. متقاضیان استفاده از خدمات اسکان نمایشگاه، برای متقاضیانی که در خارج از استان های تهران و البرز اقامت دارند برای هر شرکت‌کننده برای دو نفر قابل استفاده خواهد بود که در زمان ثبت اطلاعات افراد باید اطلاعات برای افراد منتخب تکمیل شود.
توجه: خواهشمند است در بارگذاری تصویر غرفه‌داران به نکات ذیل توجه فرمائید:


•    شئونات اسلامی در تصویر بارگذاری شده رعایت شود.
•    رنگی باشد. عکس های سیاه و سفید و تک رنگ ممکن است رد شود.
•    با فرمت jpg یا jpeg باشد.
•    حجمی معادل یا کمتر از 200 کیلو بایت و بیشتر از 10 کیلو بایت داشته باشد.
•    بصورت عمودی باشد به نحوی که ارتفاع آن بیشتر از عرض باشد.
•    رزولوشن 300 (حداقل عرض) در 400 (حداقل ارتفاع) پیکسل داشته باشد.
•    بدون هرگونه حاشیه زائد در اطراف عکس باشد.
•    دارای پس زمینه کاملا یک دست و روشن باشد.
•    به نحوی باشد که صورت مستقیما روبروی دوربین قرار گرفته باشد.
•    بدون حالت خاصی در صورت و با چشمان باز باشد.
•    بدون استفاده از کلاه باشد. صورت باید کاملا مشخص بوده و پوششهای بر روی سر مانند روسری نباید بخش از صورت را پوشانده و یا بر روی آن سایه بیاندازد.
•    استفاده از هدفون، دستگاههای هندزفری بی سیم و موارد مشابه در عکس مورد قبول نیست.
•    استفاده از عینک در عکس قابل قبول نیست.
•    عکس های که از روی گذرنامه، گواهینامه رانندگی کارت ملی و امثالهم اسکن می شوند مورد قبول نیست.
نکته مهم: تصاویر ثبت شده بدون توجه به نکات فوق رد خواهند شد.

5- مشاهده پیش فاکتور و پرداخت هزینه: در این بخش مشارکت‌کننده با کلیک برروی گزینه "دریافت پیش فاکتور" می‌تواند هزینه غرفه خود را براساس متراژ و نوع غرفه انتخابی مشاهده نماید. مشارکت‌کننده می‌بایست پس از پرداخت هزینه به حساب اعلامی در ذیل پیش فاکتور، اطلاعات و تصویر رسید واریزی را بارگذاری نماید.
نکته مهم: ثبت نام و تکمیل درخواست حضور در نمایشگاه منوط به تسویه کامل پیش فاکتور دریافتی از سایت و بارگذاری رسید واریزی در محل مربوطه است. درصورت ناموفق بودن پرداخت، مشارکت‌کننده می بایست نسبت به پیگیری و اصلاح واریز خود اقدام نموده و رسید جدید مربوطه را بارگذاری کند.

6- مطالعه و پذیرش قوانین و مقررات و تعهدنامه ثبت نام و حضور در نمایشگاه: متقاضیان حضور در نمایشگاه می‌بایست قوانین و مقرارت و تعهدنامه حضور در نمایشگاه را به دقت مطالعه و رعایت نمایند.
توجه داشته باشید که تکمیل ثبت نام به معنی مطالعه دقیق و موافقت با موارد مذکور در این تعهدنامه است و مشارکت‌کننده ملزم به رعایت تمامی مواد قوانین و مقررات این بخش می‌باشد.