هزینه ثبت نام
شرح انواع غرفه ارائه شده در نمایشگاه ملی آبادیران و هزینه اجاره هر یک از انواع غرفه نمایشگاهی بر اساس نوع غرفه انتخابی برای کلیه ایام برگزاری نمایشگاه بدین شرح میباشد.
انواع غرفه
به طور کلی در نمایشگاه ملی آبادیران دو نوع غرفه به متقاضیان ارائه میشود و پلن نمایشگاه و محل قرارگیری غرفهها بر اساس حوزه فعالیت هر شرکت توسط ستاد برگزاری نمایشگاه تعیین میگردد. انواع غرفه قابل انتخاب به شرح ذیل میباشند:
1- غرفه با تجهیزات و پاتیشن (پیش ساخته): حداقل متراژ این غرف 12 متر مربع و حداکثر متراژ آن 60 متر مربع بوده و دارای پارتیشن، سردرب با درج نام شرکت، روشنایی و انشعاب برق (2 آمپر)، 1 میز (1 متر مربع) با 2 صندلی نمایشگاهی به ازای هر 12 متر میباشد. مسئولیت تأمین تجهیزات و امکانات بیشتر با متقاضی بوده و هزینه تأمین تجهیزات و امکانات مازاد بر موارد فوقالذکر به عهده متقاضی خواهد بود.
جهت اجاره تجهیزات نمایشگاهی میتوانید با شمارههای که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد تماس حاصل نموده و موارد را جهت هماهنگی دریافت اعلام نمایید، لازم به ذکر است هزینه تجهیزات اضافی غرفه با متقاضیان میباشد.
2- غرف خودساز (زمین خام): حداقل متراژ در این نوع غرف 36 متر مربع بوده و تنها زمین محل غرفه بدون هیچ گونه امکانات و تجهیزاتی به متقاضی تحویل داده خواهد شد. متقاضی میبایست با هماهنگی پیمانکار ساخت غرفه که توسط خود مشارکتکننده انتخاب میشود، ضمن اخذ تاییدیه ها و مجوزهای لازم، سه روز قبل از برگزاری جهت ساخت و ساز بر اساس قوانین ساخت و ساز اقدام نماید.
جهت اطلاعات از دستورالعمل غرفه سازی میبایست به منوی "دستورالعمل غرفه سازی" در سایت مراجعه نمایید.
هزینه غرفه
الف) اجاره غرفه با تجهیزات و پارتیشن (پیش ساخته): هر متر مربع 8,000,000 (هشت میلیون) ریال
ب) اجاره غرفه خودساز (زمین خام): هر متر مربع 5,500,000 (پنج میلیون و پانصد هزار) ریال
به تمامی هزینهها 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده مطابق قوانین تعلق خواهد گرفت.
نحوه محاسبه: جمع هزینه = (متراژ * (مبلغ نوع غرفه)) + 10% مالیات ارزش افزوده
حمایتهای نمایشگاه ملی آبادیران
1- شرکتهای دانشبنیان: این حمایت شامل 70 درصد از هزینههای حضور در نمایشگاه تا سقف 40 میلیون تومان برای هر شرکت دانشبنیان به صورت مستقل خواهد بود. جهت دریافت این حمایت میبایست به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری مراجعه نموده و درخواست دریافت حمایت جهت حضور در نمایشگاه ملی آبادیران را ثبت کنید. برای مطالعه راهنمای فرآیند دریافت حمایت اینجا کلیک کنید.
2- شرکتهای خلاق: این حمایت شامل 50 درصد از هزینههای حضور در نمایشگاه تا سقف 5 میلیون تومان برای هر شرکت خلاق میشود. جهت دریافت این حمایت میبایست از طریق ستاد فناوریهای نرم و توسعه صنایع خلاق، حامی شرکتهای خلاق در نمایشگاه ملی «آبادیران» نسبت به پیگیری موضوع اقدام فرمایید. برای مطالعه راهنمای فرآیند دریافت حمایت اینجا کلیک کنید.
3- شرکتها/هستههای فناور: این حمایت توسط مراکز رشد و پارکهای علم و فناوری محل استقرار شرکتها/هستههای فناور ارائه میشود. جهت اطلاع از امکان ارائه این حمایت و فرآیند دریافت آن میبایست به بخش مربوطه در مرکز رشد/پارک علم و فناوری محل استقرار خود مراجعه نمایید.
جزئیات مربوط به طرحهای حمایتی دیگر در خصوص حمایت از هزینههای اخذ غرفه در نمایشگاه ملی آبادیران متعاقبا اعلام خواهد شد.
قوانین و مقررات اخذ غرفه
- حداقل متراژ درخواستی غرفه 12 متر مربع برای با تجهیزات و 36 متر مربع برای غرفه خودساز است و پرداخت هزینه غرفه برای تکمیل ثبت نام الزامی است.
- اولویت جانمایی با توجه به زمان ثبت نام، زمان تکمیل مدارک و زمان واریز وجه تا 31 اردیبهشت ماه میباشد.
- اعلام کاهش متراژ و یا انصراف از مشارکت، باید حداقل تا 15 روز قبل از افتتاح نمایشگاه بهصورت رسمی و مکتوب به دبیرخانه برنامه ملی آبادیران اعلام گردد. در این صورت پس ازکسر 25 درصد از مبالغ واریزی، مدیریت نمایشگاه نسبت به استرداد 75 درصد باقیمانده اقدام خواهد نمود. بعد از این زمان در صورت انصراف و عدم حضور مبلغی عودت داده نخواهد شد.
- راههای واریز هزینه غرفه از طریق بانک و آپلود فیش پرداختی: بعد از مشاهده پیش فاکتور و مشخص شدن مبلغ غرفه با پرداخت از طریق شماره حساب و یا شماره شبا ذیل پیش فاکتور، نسبت به پرداخت اقدام نموده و در سایت ثبت نام در محل مربوطه تصویر فیش را بارگذاری نمایید. تبصره: پرداخت وجه بدون انجام مراحل ثبت نام و تایید ستاد برگزاری و یا بعد از آخرین مهلت ثبت نام تعهدی جهت تخصیص غرفه برای ستاد برگزاری ایجاد نمینماید و وجه در صورت عدم امکان تخصیص غرفه به متقاضی مسترد خواهد گردید.
- تکمیل ثبت نام و قطعیت اختصاص غرفه منوط به تکمیل مراحل ثبت نام و پرداخت هزینهها و ارسال فرم تعهد تا تاریخ 12خرداد میباشد.
- ستاد برگزاری با توجه به امکانات موجود نسبت به پذیرش یا عدم پذیرش متقاضیان و تخصیص محل غرفه و افزایش یا كاهش متراژ مختار میباشد.
- در صورت بروز وقایع پیش بینی نشده (فورس ماژور) مانند سیل، زلزله، جنگ، آتش سوزی، طوفان، هرج و مرج، تغییر قوانین جاری و یا هرگونه حوادث پیش بینی نشده دیگر خارج از اختیار ستاد برگزاری كه منجر به لغو یا تغییر زمان و مکان نمایشگاه گردد هیچگونه مسئولیتی متوجه ستاد برگزاری نخواهد بود.
- مشاركت كنندگان محترم از آسیب زدن به ابنیه و تجهیزات محل برگزاری خودداری نمایند. جوشکاری، سوراخکاری و امثالهم كه به اسکلت ساختمان و كف و یا تجهیزات غرفه سازی (پیش ساخته) مستلزم پرداخت خسارت با نرخ اعلام شده از سوی ستاد برگزاری با احتساب جرائم و ارزش افزوده توسط مشاركت كننده خواهد بود.
- متراژ نهایی غرفه پس از تکمیل و ساخت غرفه مشخص گردیده و تا روز پایانی نمایشگاه قابل محاسبه است. مشاركت كننده می بایستی نسبت به تسویه حساب قطعی قبل از اختتام نمایشگاه اقدام نماید.
- تعویض غرفهها و یا واگذاری غرفه به غیر اكیداً ممنوع است. در صورت اقدام مشمول جریمه به میزان حداقل دو برابر تعرفه غرفه میباشد.
- چیدمان كالاها و اقلام تبلیغاتی در راهروها و سایر مسیرهای تردد و اضطراری و حریم پشت غرفه ممنوع بوده و در صورت بی توجهی تا دو برابر فضای اشغال شده محاسبه خواهد شد. ستاد برگزاری میتواند نسبت به جمع آوری و انتقال لوازم در این گونه مسیرها به خارج از نمایشگاه اقدام و هزینههای آن را از مشاركت كننده اخذ نماید.
- تمامی مشارکت کنندگان و غرفهداران موظف هستند روز قبل از افتتاحیه با مراجعه به محل برگزاری نمایشگاه نسبت به تحویل غرفه از مدیریت سالن حاضر در ستاد برگزاری مستقر در محل نمایشگاه اقدام نموده و کارتهای غرفه داری را از ستاد برگزاری تحویل بگیرند، در روز افتتاحیه انتقال تجهیزات و چیدمان ممنوع میباشد.
- اطلاعات مشارکت کنندگان در نمایشگاه از طریق بنرهای ورودی سالنها، سردرب غرف و پارتیشنها، کتاب و همچنین در سایت نمایشگاه برای عموم و بازدیدکنندگان نمایش داده خواهد شد.
- امکان تبلیغات در صفحات ویژه کتاب نمایشگاه با هماهنگی با واحد اعلام شده و پرداخت هزینههای مربوطه امکانپذیر است.