خبر

خانه > اخبار > گوهر پودر پردیس رازی، نوآوری در صنعت اطفاء حریق و کشاورزی
کود آلی دانش بنیان
07 مرداد 1403

گوهر پودر پردیس رازی، نوآوری در صنعت اطفاء حریق و کشاورزی

شرکت گوهر پودر پردیس رازی در دومین نمایشگاه ملی آبادیران حضور یافته بود تا محصولات و خدمات خود را در حوزه‌های اطفاء حریق و کشاورزی معرفی کند. این شرکت با تولید پودر آتش‌نشانی از مواد معدنی و کود آلی مایع غنی شده، نوآوری جدیدی را در این صنایع به ارمغان آورده است. گوهر پودر پردیس رازی در حال حاضر در مسیر دانش‌بنیان شدن قرار دارد و مجوز تولید کود آلی مایع را اخذ کرده است. این شرکت در حال حاضر به دنبال همکاری با سازمان‌ها و نهادهای فعال در مناطق کمتر برخوردار و بخش‌های مختلف کشاورزی برای ارائه محصولات و خدمات خود است.

به گزارش دبیرخانه برنامه ملی آبادیران،  سعید موسوی خورشیدی، شرکت گوهر پودر پردیس در خصوص محصولات این شرکت و کاربرد آن‌ها بیان کرد: ما، در دومین نمایشگاه ملی آبادیران حضور یافتیم تا محصولات و خدمات خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنیم.

وی ادامه داد، پودر آتش‌نشانی ما از مواد معدنی تهیه می‌شود که نوآوری جدیدی در صنعت اطفاء حریق به شمار می‌رود. دیگر محصول ما تولید کود آلی مایع غنی شده است که حاوی تمامی مواد مغذی مورد نیاز گیاه بوده و نقش موثری در رشد و نمو آن ایفا می‌کند.

خورشیدی همچنین گفت: در حال حاضر در مسیر دانش‌بنیان شدن قرار داریم. مجوز تولید کود آلی مایع را اخذ کرده‌ایم و در حال تولید و فروش این محصول هستیم. در حال اخذ استانداردهای لازم برای تولید پودر آتش‌نشانی در محل جدید شرکت هستیم.

وی در توضیح بازار هدف مجموعه خود گفت: تمایل به همکاری با سازمان‌ها و نهادهای فعال در مناطق کمتر برخوردار داریم. تاکنون با برخی از تعاونی‌های روستایی جهت ارائه نمونه محصول همکاری داشته‌ایم. مشتاقانه منتظر همکاری با بخش‌های مختلف کشاورزی برای ارائه محصولات و خدمات خود هستیم.