خبر

خانه > اخبار > گروه‌های جهادی با شرایط ویژه در دومین نمایشگاه آبادیران حاضر می‌شوند
نمایشگاه آبادیران
30 اردیبهشت 1403

گروه‌های جهادی با شرایط ویژه در دومین نمایشگاه آبادیران حاضر می‌شوند

در دومین نمایشگاه ملی آبادیران که با هدف تبلور نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی و مردمی در جهش تولید و ایجاد اشتغال پایدار برگزار می‌شود، فرصتی بی‌نظیر برای این گروه‌ها فراهم می‌کند تا ضمن معرفی دستاوردها و ظرفیت‌های خود، با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای رفع چالش‌ها و نیازهای مناطق کمتربرخوردار هم‌سو شوند.

در همین راستا گروه‌های جهادی که چالش‌ها و ظرفیت‌های منطقه خود را به طور دقیق احصا و اعلام کرده‌اند، می‌توانند با شرایط ویژه در این نمایشگاه حضور یابند.

نمایشگاه آبادیران، بستری مناسب برای تبادل تجربیات، ایده‌ها و ظرفیت‌ها میان گروه‌های جهادی، شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر فعالان عرصه آبادانی و پیشرفت کشور فراهم می‌کند.

لزوم نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در دومین نمایشگاه آبادیران:

گروه‌های جهادی با مشارکت مردم بومی و استفاده از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، می‌توانند در ایجاد اشتغال پایدار در مناطق کم‌برخوردار نقش‌آفرینی کنند. همچنین این گروه‌ها با شناسایی نیازها و چالش‌های بومی مناطق، می‌توانند با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان، راهکارهای موثری برای رفع آنها ارائه دهند.

گروه‌های جهادی با استفاده از ظرفیت‌های بومی و نوآوری شرکت‌های دانش‌بنیان، می‌توانند به توسعه پایدار و آبادانی مناطق کمتر برخوردار کشور کمک کنند.

دبیرخانه برنامه ملی آبادیران حامی گروه‌های جهادی:

دبیرخانه برنامه ملی آبادیران با ارائه حمایت‌های مختلف، از جمله تسهیلات ویژه حضور در نمایشگاه، به گروه‌های جهادی در مسیر نقش‌آفرینی در آبادانی ایران یاری می‌رساند.

گروه‌های جهادی علاقمند به حضور در دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران برای دریافت اطلاعات بیشتر از این حمایت‌های ویژه می‌توانند به وب‌سایت abaadiran.ir مراجعه نمایند.