خبر

خانه > اخبار > کتر صباغیان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره): برگزاری دومین دوره آبادیران بسیار با برکت است
دکتر صباغیان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره): برگزاری دومین دوره آبادیران بسیار با برکت است.
22 خرداد 1403

کتر صباغیان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره): برگزاری دومین دوره آبادیران بسیار با برکت است

دکتر صباغیان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره): برگزاری دومین دوره آبادیران بسیار با برکت است.کمیته امداد از دوره اول حضور فعال در این رویداد داشته است.
امروز کشورهای فاقد صنعت نفت به اقتصاد نوآوری روی آورده‌اند. این کشورها از منابع درآمدی حاصل از علم، کشور اداره می‌شود. در ایران هم چنین توانایی‌هایی داریم.
در کمیته امداد موضوع توانمندسازی اولویت دارد. این توانمندسازی مولفه‌هایی دارد.یکی از دستاوردها در دوره اول آبادیران انعقاد قرارداد با معاونت علمی بود.انعقاد قرارداد ۶ هزار نیروگاه کوچک مقیاس بود. که ۲۰ مورد قراردادهای اشتغال آفرینی داشتیم.سوال اساسی این است چرا کمیته امداد وارد اقتصاد دانش بنیان شود. یکی از موضوعات مسکن و اشتغال مددجویان است. اگر وارد دانش بنیان شویم بهتر می‌توانیم خدمت رسانی کنیم. در حوزه اشتغال بهتر میتوانیم خدمت‌رسانی کنیم.ضرورت ارتقای بهره‌وری است که در صنایع فرش و بعضی حوزه‌ها داریم اما اگر ظرفیت دانش بنیان‌ها استفاده شود بهتر می‌توانیم خدمت‌رسانی کنیم.با برنامه‌های دانش آموزی که داریم رتبه‌های خوبی در دانشگاه فرهنگیان و دانشکده‌های پزشکی داریم که می‌توانیم از ظرفیت این نمایشگاه برای این افراد استفاده کنیم. آماده انعقاد قرارداد با شرکت‌هایی هستیم که طرح‌های نوآورانه داشته باشند. جامعه هدف ما زنان سرپرست خانوار است شرکت‌هایی که بتوانند در این حوزه کار کنند، آماده همکاری هستیم. سال گذشته نمایشگاه برکات زیادی داشت.