خبر

خانه > اخبار > ژل شوینده لباس ایرانی؛ راه حلی نوین برای شستشوی لباس با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه
ژل شستوشوی دانش بنیان
30 مرداد 1403

ژل شوینده لباس ایرانی؛ راه حلی نوین برای شستشوی لباس با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه

ژل شوینده لباس گیلار در دو حجم ۲۵گرمی و ۵۰ گرمی برای لباسشویی های با ظرفیت های مختلف ارائه می شود و مزیت اصلی آن خالص و pH خنثی بودن آن است.

زهره حیدری، مدیرعامل شرکت مه شوی رادمان در گفتگو با دبیرخانه برنامه ملی آبادیران اظهار داشت: شرکت مه شوی رادمان با برند گیلار، تولید کننده ژل شوینده لباس در پنج نوع مشکین شوی، سفید شوی و نرم کننده لباس است.ژل های شوینده گیلار در دو حجم ۲۵ گرمی برای لباسشویی های ۶ کیلویی و ۵۰ گرمی برای لباسشویی های با ظرفیت بیشتر عرضه می شوند.

مزیت اصلی این ژل ها خالص و  pH خنثی بودن آنهاست. همچنین، هر نیم کیلو از این ژل ها با قیمت ۴۰,۰۰۰ تومان ۲۰ بار مصرف دارد و هر یک کیلوگرم آن با قیمت ۸۰,۰۰۰ تومان ۴۰ بار قابل استفاده است.

هدف اصلی گیلار ارائه محصولی با کیفیت بالا و قیمتی مناسب به مصرف کنندگان، به خصوص مادران ایرانی است تا از نظر تعداد دفعات مصرف نیز رضایت آنها را جلب کند.

مدیرعامل شرکت مه شوی رادمان در گفتگو با خبرنگار آبادیران، با اشاره به انگیزه خود از تولید این محصول گفت: من به عنوان یک مادر، همواره دغدغه هایی مثل ماندن لکه روی لباس، رنگ ندادن لباس و چادر مشکی و از بین رفتن لکه ها را داشتم. به همین دلیل، مایع های شوینده مختلفی را تست کردم تا با حذف و اضافه کردن مواد مختلف، به بهترین و باکیفیت ترین محصول برسم.

خانم حیدری در ادامه افزود: برخلاف اکثر تولیدکنندگان که آقا هستند، من خودم به عنوان یک خانم، ابتدا محصول را روی لباس های خودم تست می کنم تا از قدرت پاک کنندگی آن مطمئن شوم.

وی در خصوص عدم تمایل خود به همکاری با واسطه ها گفت: من به دلیل عدم ارائه پیشنهادات مناسب از سوی واسطه ها، از عقد قرارداد با آنها خودداری کرده ام. به عنوان مثال، آنها پیشنهاد می کردند که ژل های ما را بدون برند گیلار و با برند خودشان به عنوان محصول خارجی به بازار عرضه کنند. من معتقدم که اگر قرار است قیمت محصول افزایش یابد، باید با برند گیلار و به نفع مصرف کننده باشد.

خانم حیدری با اشاره به استقبال از محصولات گیلار در نمایشگاه آبادیران، ابراز امیدواری کرد که از طرف این سازمان نیز مورد حمایت قرار بگیرد و خط تولیدشان به مرحله تولید انبوه برسد.

وی در پایان از برگزارکنندگان دومین نمایشگاه برنامه ملی آبادیران نیز تشکر و قدردانی کرد.