خبر

خانه > اخبار > نمایشگاه آبادیران در برنامه رادیویی روزنه از شبکه رادیو گفت و گو
نمایشگاه آبادیران در برنامه رادیویی روزنه از شبکه رادیو گفت و گو
27 اردیبهشت 1402

نمایشگاه آبادیران در برنامه رادیویی روزنه از شبکه رادیو گفت و گو

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران)، رادیو گفت و گو در برنامه رادیویی روزنه روز شنبه 23 اردیبهشت 1402 خود به نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا پرداخت. در این برنامه با گفت و گو با دبیر نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران)، به معرفی اهداف و بخش‌های مختلف نمایشگاه آبادیران پرداخته شد.

برنامه «روزنه» که در ساعت 9:30 صبح روزهای شنبه تا پنجشنبه از رادیو گفت و گو پخش می‌شود با شعار «دریچه‌ای به كاربردی‌ترین اتفاقات علم و فن آوری در ایران و جهان» به بررسی اخبار و مسائل روز فناوری در ایران و جهان می‌پردازد. در این برنامه طی مصاحبه تلفنی با دبیر نمایشگاه آبادیران علاوه بر معرفی اهداف، خدمات و بخش‌های مختلف نمایشگاه، به تسهیلات ویژه برگزارکنندگان و حامیان این نمایشگاه برای شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور به منظور حضور در نمایشگاه و همچنین تسهیلات ویژه خرید از نمایشگاه ویژه خریداران محصولات عرضه شده در نمایشگاه، با هدف بازارسازی برای شرکت‌های فعال در حوزه محرومیت زدایی، پرداخته شد.

این مصاحبه از طریق لینک ذیل قابل دریافت است:

دانلود مصاحبه دبیر نمایشگاه آبادیران با برنامه رادیو روزنه

نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران)، در حوزه‌های مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، ماشین‌آلات کوچک‌مقیاس، سلامت، بهداشت و توانبخشی و همچنین فناوری‌های آموزشی برگزار می‌شود و شرکت‌های خلاق در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حضور در این نمایشگاه، به عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در این حوزه‌ها می‌پردازند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) از تاریخ 23 الی 25 خرداد ماه 1402 در محل تهران، مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد. همچنین در طول سال به صورت نمایشگاه مجازی از طریق وبسایت نمایشگاه به نشانی https://abadiranexpo.ir در دسترس عموم قرار دارد. به منظور ثبت نام در این نمایشگاه می‌بایست به لینک ثبت نام مراجعه نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات خود با توجه به راهنمای ثبت نام اقدام نمائید.

 

لینک کوتاه: