خبر

خانه > اخبار > نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا پایان یافت
نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا پایان یافت
26 خرداد 1402

نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا پایان یافت

نمایشگاهی که نقطه آغاز و گام  نخست حرکتی عظیم برای آبادانی و محرومیت زدایی از مناطق کم‌تربرخوردار کشور با بهره‌گیری از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در قالب برنامه ملی آبادیران است.

در مراسم اختتامیه نمایشگاه پس از ارایه گزارشی از رویدادها و دستاوردهای نمایشگاه توسط مهندس شکری، دبیر نمایشگاه و تقدیر رضا اسدی فرد، رییس نمایشگاه از مشارکت نهادهای حمایتی، شرکتهای دانش بنیان و  همکاران اجرایی، ایزدخواه، نماینده مردم تهران در خانه ملت، زاهدی، مدیرعامل هلدینگ دانش بنیان دانشمند و وحید خاوئی، مدیرعامل بنیاد علوی در مراسمی نمادین یک دستگاه از ۴۰ دستگاه تبلت ویژه نابینایان تولیدی شرکت پکتوس به صورت نمادین به رییس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان دستگاه سفارش دهنده این دستگاه تحویل شد. بخش عمده هزینه‌های این تبلت‌ها که قرار است برای استفاده نابینایان در کتابخانه‌های عمومی کشور استفاده شوند از طریق سامانه تامین مالی جمعی برنامه ملی آبادیران تامین شده است.

این مراسم با تقدیر از 3 شرکت دانش‌بنیان ارایه دهنده طرح‌های برتر در زمینه محرومیت‌‌زدایی و 3 غرفه برتر با بیشترین تفاهم‌نامه و قرارداد امضا شده به کار خود پایان داد.

لینک کوتاه: