خبر

خانه > اخبار > موفقیتی دیگر برای یک شرکت دانش‌بنیان؛ تولید پوشش لوله‌های فلزی انتقال سیالات
پوشش محافظ لوله
21 شهریور 1403

موفقیتی دیگر برای یک شرکت دانش‌بنیان؛ تولید پوشش لوله‌های فلزی انتقال سیالات

شرکت دانش‌بنیان پوشش کاران پایدار فارس با تولید محصول دانش‌بنیان سیستم حفاظتی و پوششی لوله‌های فلزی انتقال سیالات که عمدتاً برای عایق خطوط آب، نفت و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرند، سبب رشد و توسعه کشور شده است.

به گزارش دبیرخانه برنامه ملی آبادیران مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پوشش کاران پایدار فارس ابتدا در خصوص محصولات این شرکت و کاربرد آن‌ها بیان کرد: محصول تولیدی مجموعه پوشش کاران پایدار فارس که به صورت همزمان خدمات مرتبط با آن را نیز ارائه می‌دهیم، سیستم حفاظتی و پوششی لوله‌های فلزی انتقال سیالات گاز، نفت و آب است.

این محصول عمدتاً برای عایق خطوط انتقال آب، خصوط انتقال گاز و خطوط انتقال نفت کاربردی است. مواد آن نیز از نوع مواد پیشرفته‌ی شیمیایی است.

وی تصریح کرد: محصول ما از تنوع بسیاری برخوردار است و با توجه به درخواست و شرایط مشتری ساخته می‌شود. فرمول، نحوه ساخت، ماشین‌آلات و دستگاه‌های خط تولید آن را نیز خود ما طراحی و ساخته‌ایم.

برزو مرادی در خصوص بزرگ‌ترین یا مهم‌ترین دستاورد این مجموعه بیان کرد: ما با تشکیل یک گروه علمی و تحقیقاتی و با توجه به نیاز مشتری (اقلیم و شرایط خاک و دفن لوله‌ها) محصولاتی را متناسب هر اقلیم، با تحقیق و پژوهش فراوان ارائه کرده‌ایم. در حال حاضر نیز بیش از چندین هزار کیلومتر در سراسر کشور از عایق تولیدی ما استفاده کرده‌اند.

وی در خصوص رقم اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده توسط این مجموعه بیان کرد: در مجموعه ما به صورت مستقیم ۸۰ نفر مشغول به کار هستند و غیرمستقیم نیز بیش از ۲۵۰ نفر با ما همکاری می‌کنند.

ایشان در خصوص کاربرد محصولات خود در حوزه مناطق کمتربرخوردار اظهار کردند: بسیاری از پروژه‌های ما در مناطق کمتربرخوردار مانند؛ سیستان بلوچستان، بوشهر و هرمزگان انجام شده است.

کارخانه پوشش کاران پایدار فارس نیز در منطقه کمتربرخورداری از استان فارس تاسیس شده است که امکاناتی مانند؛ آب، برق، گاز و تلفن به راحتی در دسترس نبود و بنده با هزینه شخصی فراهم کردم.

وی یادآور شد: تعدادی از افراد بومی منطقه نیز در کارخانه از ابتدای تأسیس تا به امروز مشغول به کار هستند.

رادی در خصوص نیازمندی‌های مجموعه افزود: برای گسترش مجموعه و تولید بیشتر نیاز به نقدینگی، سرمایه در گردش و حمایت ویژه‌‌تری داریم