خبر

خانه > اخبار > مصاحبه اختصاصی با حمیدرضا حسینی، رتبه سوم جایزه برنامه ملی آبادیران در حوزه سلامت، بهداشت و توانبخشی
جایزه ملی آبادیران
07 اسفند 1402

مصاحبه اختصاصی با حمیدرضا حسینی، رتبه سوم جایزه برنامه ملی آبادیران در حوزه سلامت، بهداشت و توانبخشی

دریافت جایزه برنامه ملی آبادیران جهت تولید لیزرهای پزشکی مناسب برای سرمایه‌گذاری در مناطق کم‌برخوردار

شرکت آرمان گیتی ویرا نوین با تولید لیزر‌های پزشکی مناسب سرمایه‌گذاری در مناطق کم‌برخوردار موفق به دریافت جایزه برنامه ملی آبادیران شده است.

به گزارش دبیرخانه برنامه ملی آبادیران، مسئول فنی شرکت آرمان گیتی ویرا نوین  در توضیح معرفی خود گفت: بنده حمیدرضا حسینی مسئول فنی شرکت آرمان گیتی ویرا نوین و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی، نزدیک به سه سال است در این شرکت مشغول به کار هستم.

حسینی در خصوص حوزه فعالیت خود و پروژه‌‌ی رتبه آورده در جایزه ملی آبادیران اظهار کرد: شرکت ما تولیدکننده لیزر‌های پزشکی است و با توجه به اینکه تولیدات و محصولاتی برای سرمایه‌گذاری مخصوصا در کمتربرخوردار داریم، داخل سایت ثبت‌نام کردیم و خوشبختانه جزو نفرات برتر نیز شناخته شدیم.

وی در خصوص کاربرد طرح برنده در حل مشکلات کشور و مناطق کم‌برخوردار بیان کرد: خریدار دستگاه‌های ما به عنوان یک سرمایه‌گذار می‌تواند از محصول استفاده کنند، این طرح برای رفع مشکلات افراد کم‌برخوردار و ایجاد اشتغال و کسب درآمد کاربرد دارد.

وی افزود: ما در نقاط مختلف کشور از تهران گرفته تا خارج از مرکز و اطراف شهرهای بزرگ حدود ۵۰۰ دستگاه فروخته‌ایم و خریداران با این دستگاه‌ها کار می‌کنند، همین امر باعث ایجاد شغل و کسب درآمد شده است.

وی در خصوص ایده‌های قابل اجرا در کشور و مناطق کم‌برخوردار بیان کرد: محصول ما جهت توسعه لاین لیزرهای پزشکی یک نوع از این ایده‌ها می‌باشد، شرکت نیز در حال توسعه تولیدات خود و افزایش سبد محصول است و در همین راستا می‌توانیم به افرادی متمایل به سرمایه‌گذاری با افزایش تعداد دستگاها و توسعه تکنولوژی آن‌ها کمک کنیم که سرمایه‌گذاری بهتری انجام دهند.

در پایان وی در خصوص حمایت‌های لازم از سوی معاونت علمی و دبیرخانه آبادیران در راستای تجاری سازی ایده‌های خود گفت: با تسریع در روند دریافت مجوزها و وام برای سرمایه در گردش و همچنین ارتباط با دانشگاه و کارهای پژوهشی می‌توانند به ما کمک کنند.