خبر

خانه > اخبار > مستند آبادیران (قسمت دوم)، معرفی محصولات و خدمات محرومیت زدا در برنامه ملی آبادیران
مستند آبادیران (قسمت دوم)، معرفی محصولات و خدمات محرومیت زدا در برنامه ملی آبادیران
10 مرداد 1402

مستند آبادیران (قسمت دوم)، معرفی محصولات و خدمات محرومیت زدا در برنامه ملی آبادیران

معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری" اولین دوره نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) را با هدف کمک به توسعه مناطق محروم از طریق معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور برای پاسخ به چالش‌ها و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ این شرکت‌ها جهت محرومیت‌زدایی با مشارکت "بنیاد مستضعان" ، "کمیته امام خمینی" و ستاد اجرایی فرمان امام" در تاریخ 23 الی 25 خردادماه در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار نمود.

برنامه ملی آبادیران درصدد است تا با استفاده از فناوری‌های به‌روز دانش‌بنیان در پنج حوزه مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، ماشین آلات کوچک مقیاس (جهت ایجاد اشتغال)، سلامت، بهداشت و توانبخشی و فناوری‌های نرم و آموزشی به رفع مشکلات مناطق محروم بپردازد.

مستند آبادیران دارای 8 قسمت بوده و در حاشیه برنامه ملی آبادیران و در ایام برگزاری نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا تهیه شده و به معرفی محصولات و خدمات عرضه شده در این نمایشگاه می‌پردازد. شما می توانید قسمت دوم مستند آبادیران را در کانال آپارات برنامه ملی آبادیران مشاهده کنید.

مستند آبادیران در کانال آپارات برنامه ملی آبادیران به نشانی https://www.aparat.com/abadiranexpo در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه: