خبر

خانه > اخبار > فراخوان: نشست هم اندیشی و هم افزایی با حضور مدیران گروه‌های جهادی
فراخوان: نشست هم اندیشی و هم افزایی با حضور مدیران گروه‌های جهادی
01 خرداد 1402

فراخوان: نشست هم اندیشی و هم افزایی با حضور مدیران گروه‌های جهادی

نشست هم اندیشی و هم افزایی نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) ۲ خرداد ۱۴۰۲ با حضور مدیران گروه‌های جهادی در محل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان برگزار خواهد شد.

نشست هم اندیشی و هم افزایی نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) با موضوع هم اندیشی و هم افزایی نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) با حضور مدیران گروه‌های جهادی حاضر در نمایشگاه آبادیران روز سه شنبه مورخه ۲ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۳۰ در محل معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان برگزار خواهد شد.

در این نشست ضمن معرفی مزایا و حمایت های ویژه برای گروه‌های جهادی در نمایشگاه آبادیران به منظور کمک به توسعه مناطق محروم از طریق استفاده از ظرفیت‌‌های این گروه‌ها، از نظرات حاضرین به منظور بهبود اهداف این نمایشگاه استفاده خواهد شد.

از علاقمندان دعوت به عمل می‌آید به منظور حضور در این نشست از طریق این لینک ثبت نام نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191008100 تماس حاصل فرمایید.

معرفی نمایشگاه آبادیران

نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران)، در حوزه‌های مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، ماشین‌آلات کوچک‌مقیاس، سلامت، بهداشت و توانبخشی و همچنین فناوری‌های آموزشی برگزار می‌شود و شرکت‌های خلاق در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حضور در این نمایشگاه، به عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در این حوزه‌ها می‌پردازند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) از تاریخ 23 الی 25 خرداد ماه 1402 در محل تهران، مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد. همچنین در طول سال به صورت نمایشگاه مجازی از طریق وبسایت نمایشگاه به نشانی https://abadiranexpo.ir در دسترس عموم قرار دارد. به منظور ثبت نام در این نمایشگاه می‌بایست به لینک ثبت نام مراجعه نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات خود با توجه به راهنمای ثبت نام اقدام نمائید.

لینک کوتاه: