خبر

خانه > اخبار > فراخوان: نشست مجازی هم اندیشی و هم افزایی شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور
فراخوان: نشست مجازی هم اندیشی و هم افزایی شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور
20 اردیبهشت 1402

فراخوان: نشست مجازی هم اندیشی و هم افزایی شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور

نشست هم اندیشی و هم افزایی نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) با موضوع معرفی مزایا و حمایت های ویژه برای شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور حاضر در نمایشگاه آبادیران روز یکشنبه مورخه 24 اردیبهشت 1402 از ساعت 14 الی 16 به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

در این نشست ضمن معرفی مزایا و حمایت های ویژه برای شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور در نمایشگاه آبادیران به منظور کمک به توسعه مناطق محروم از طریق استفاده از ظرفیت‌‌های این شرکت‌ها، از نظرات حاضرین به منظور بهبود اهداف این نمایشگاه استفاده خواهد شد.

برخی از حمایت‌های ویژه شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور حاضر در نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) به شرح ذیل می‌باشد:

  • - حمایت 70 درصدی از هزینه حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه تا 30 میلیون تومان
  • - حمایت 50 درصد از هزینه حضور شرکت های خلاق در نمایشگاه توسط ستاد فناوری های فرهنگی و نرم
  • - ایجاد بازار جدید برای شرکت های دانش بنیان و خلاق
  • - تسهیلات ویژه قرض‌الحسنه برای خرید محصولات حاضر در نمایشگاه و اشتغالزایی
  • - یارانه بلاعوض خرید از شرکت های حاضر در نمایشگاه تا سقف 100 میلیون تومان

از مدیران و فعالین شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور دعوت به عمل می‌آید به منظور حضور در این نشست از طریق این لینک ثبت نام نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191008100 تماس حاصل فرمایید.

معرفی نمایشگاه آبادیران

نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران)، در حوزه‌های مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، ماشین‌آلات کوچک‌مقیاس، سلامت، بهداشت و توانبخشی و همچنین فناوری‌های آموزشی برگزار می‌شود و شرکت‌های خلاق در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حضور در این نمایشگاه، به عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در این حوزه‌ها می‌پردازند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) از تاریخ 23 الی 25 خرداد ماه 1402 در محل تهران، مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد. همچنین در طول سال به صورت نمایشگاه مجازی از طریق وبسایت نمایشگاه به نشانی https://abadiranexpo.ir در دسترس عموم قرار دارد. به منظور ثبت نام در این نمایشگاه می‌بایست به لینک ثبت نام مراجعه نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات خود با توجه به راهنمای ثبت نام اقدام نمائید.

لینک کوتاه: