خبر

خانه > اخبار > فراخوان: طرح برتر دانش‌بنیان در حوزه محرومیت‌زدایی
فراخوان: طرح برتر دانش‌بنیان در حوزه محرومیت‌زدایی
31 اردیبهشت 1402

فراخوان: طرح برتر دانش‌بنیان در حوزه محرومیت‌زدایی

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران)، اولین دوره از فراخوان طرح‌های فناورانه و دانش‌بنیان برتر در حوزه محرومیت‌زدایی از سوی معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با هدف انتخاب بهترین ایده و طرح‌های دانش‌بنیان و راهکارهای فناورانه و نوآورانه که به دنبال رفع نیازمندی‌ها، مسائل و چالش‌های مناطق کم‌تر برخوردار کشور هستند و ظرفیت محرومیت‌زدایی از این مناطق را دارا باشند، برگزار می‌شود.

این فراخوان توسط معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، بنیاد احسان، صندوق نوآوری و شکوفایی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در موضوعات مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، ماشین آلات کوچک مقیاس، سلامت، بهداشت و توانبخشی، فناوری‌های نرم و آموزشی برگزار می شود.

از علاقمندان دعوت به‌عمل می‌آید از 24 اردیبهشت ماه لغایت 13 خرداد ماه نسبت به ثبت نام و ارسال طرح‌های خود اقدام نمایند. ارزیابی طرح‌های دریافتی از تاریه 15 خرداد آغاز شده و تا 21 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است به سه طرح برگزیده به شرح زیر جوایز و تسهیلات حمایتی اعطا خواهد شد:

  • طرح اول: 50 میلیون تومان جایزه نقدی به همراه 50 میلیون تومان اعتبار استفاده از خدمات تجاری‌سازی و 50 میلیون تومان اعتبار استفاده از خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی
  • طرح دوم: 30 میلیون تومان جایزه نقدی به همراه 50 میلیون تومان اعتبار استفاده از خدمات تجاری‌سازی و 50 میلیون تومان اعتبار استفاده از خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی
  • طرح سوم: 10 میلیون تومان جایزه نقدی به همراه 30 میلیون تومان اعتبار استفاده از خدمات تجاری‌سازی و 30 میلیون تومان اعتبار استفاده از خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

زمان اعلام منتخبین 25 خرداد ماه و همزمان با برگزاری  اختتامیه نمایشگاه آبادیران می‌باشد، لذا متقاضیان می‌بایست پس از دانلود فرم ذیل آن را تکمیل و به ایمیل abadiranexpo@mail.ir ارسال فرمایند.

 

دانلود فرم پیشنهاد طرح فراخوان

جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با دبیرخانه طرح برتر دانش‌بنیان در حوزه محرومیت‌زدایی به شماره‌های 66574872-021 و 8223784-0990 ذیل تماس حاصل فرمایید.

برای اطلاع از فراخوان‌های دیگر نمایشگاه آبادیران به این صفحه مراجعه نمایید.

نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران)، در حوزه‌های مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، ماشین‌آلات کوچک‌مقیاس، سلامت، بهداشت و توانبخشی و همچنین فناوری‌های آموزشی برگزار می‌شود و شرکت‌های خلاق در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حضور در این نمایشگاه، به عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در این حوزه‌ها می‌پردازند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) از تاریخ 23 الی 25 خرداد ماه 1402 در محل تهران، مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد. همچنین در طول سال به صورت نمایشگاه مجازی از طریق وبسایت نمایشگاه به نشانی https://abadiranexpo.ir در دسترس عموم قرار دارد. به منظور ثبت نام در این نمایشگاه می‌بایست به لینک ثبت نام مراجعه نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات خود با توجه به راهنمای ثبت نام اقدام نمائید.

لینک کوتاه: