خبر

خانه > اخبار > فراخوان بنیاد علوی برای تهیه الگوی آبادانی و پیشرفت جامع مناطق محروم
بنیاد علوی آبادیران
01 مرداد 1403

فراخوان بنیاد علوی برای تهیه الگوی آبادانی و پیشرفت جامع مناطق محروم

به گزارش دبیرخانه برنامه ملی آبادیران و به نقل از بنیاد علوی، فراخوان بنیاد علوی برای تهیه الگوی آبادانی و پیشرفت جامع مناطق محرومبنیاد علوی به منظور تهیه طرح های آبادانی و پیشرفت در۶ شهرستان منطقه هدف، از مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، دانشگاه‌ها و مجموعه های بخش خصوصی و غیر دولتی واجد شرایط، دعوت به همکاری می نماید.

علاقه مندان به همکاری می توانند پس از مطالعه شرح درخواست پیشنهاد طرح(RFP) (فایل دانلود) و قالب تهیه طرح پیشنهادی(Proposal) (فایل دانلود) ضمن اطلاع از شرایط و ضوابط مورد نیاز، نسبت به ثبت نام؛ تکمیل پروپوزال و ارسال آن اقدام کنند.

استان خراسان جنوبی: درمیان

استان خراسان شمالی: راز و جرگلان

استان سیستان و بلوچستان : قصرقند

استان کرمان: ارزوئیه و جازموریان

استان هرمزگان: جاسک

متقاضیان جهت ثبت‌نام و بارگذاری مدارک می‌بایست تا تاریخ ۱۴۰۳/۵/۱۵ اقدام به تکمیل مدارک و فرم‌های مربوطه نمایند.این افراد می ‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات بنیاد علوی تا روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۵/۱۵ جهت ثبت‌نام و بارگذاری مدارک با ورود به صفحه (my.alavi-bonyad.com) و ثبت درخواست در بخش خدمات اجتماعی/ آبادانی و پیشرفت مناطق محروم مراحل را طی کنند.

بنیاد علوی پس از بررسی فنی و محتوایی و توانمندی پیشنهادهندگان؛ از بین بهترین طرح های پیشنهادی برای بخشی از مناطق مذکور نسبت به انتخاب واجدین شرایط اقدام خواهد نمود.
خاطر نشان می شود: شماره تلفن 83352382-021همه روزه از ساعت 8 صبح الی 15 بعداز ظهر آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان است .