خبر

خانه > اخبار > غرفه عکس پیشرفت و نمایشگاه قهرمانان پیشرفت علمی کشور در دومین نمایشگاه ملی آبادیران
نمایشگاه عکس آبادیران
20 خرداد 1403

غرفه عکس پیشرفت و نمایشگاه قهرمانان پیشرفت علمی کشور در دومین نمایشگاه ملی آبادیران

دومین نمایشگاه ملی آبادیران که با هدف معرفی دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان،خلاق و فناور در زمینه آبادانی و پیشرفت مناطق کمتربرخوردار از ۲۲ تا ۲۵ خرداد در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و میزبان غرفه عکس پیشرفت و نمایشگاه قهرمانان عرصه آبادانی و پیشرفت کشور خواهد بود.

در این غرفه، بازدیدکنندگان می‌توانند تصاویری از نقش آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور در عرصه آبادانی و پیشرفت کشور را مشاهده بفرمایند. این تصاویر، گویای نقش‌آفرینی موثر آحاد مردم در توسعه و آبادانی مناطق کمتربرخوردار است.

علاوه بر این، در دومین نمایشگاه ملی آّبادیران؛ غرفه معرفی قهرمانان و تاثیرگذاران عرصه آبادانی و پیشرفت کشور همچون شهید حسن طهرانی مقدم، برپا خواهد شد. این قهرمانان، با تلاش‌ها و فداکاری‌های خود، نقش بسزایی در پیشرفت علمی کشور ایفا کرده‌اند و الگویی ارزشمند برای نسل جوان هستند.

غرفه عکس پیشرفت و نمایشگاه قهرمانان پیشرفت در بخش قاب پیشرفت رویداد روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی واقع شده است. این رویداد فرصتی ارزشمند برای آشنایی با دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور در زمینه آبادانی مناطق کمتربرخوردار و همچنین تجلیل از رشادت‌ها و فداکاری‌های دانشمندان و تاثیرگذاران این عرصه است.