خبر

خانه > اخبار > *غرفه آبادیران میزبان رونمایی از دستگاه فیزیوتراپی خانگی*
*غرفه آبادیران میزبان رونمایی از دستگاه فیزیوتراپی خانگی*
23 خرداد 1403

*غرفه آبادیران میزبان رونمایی از دستگاه فیزیوتراپی خانگی*

 

*غرفه آبادیران میزبان رونمایی از دستگاه فیزیوتراپی خانگی*
 
🔻مراسم رونمایی از محصول دانش بنیان فیزیوتراپی خانگی در محل غرفه آبادیران برگزار شد. این محصول می تواند برای افرادی که در مناطق کمتر برخوردار دسترسی به مراکز فیزیوتراپی شهری را ندارند، استفاده شود. 

🔻در دومین روز از نمایشگاه ملی آبادیران، با حضور حمیدرضا شکری دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در امر مردی سازی، رضا اسدی فرد معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و جمع دیگری از مسئولان برگزاری نمایشگاه آبادیران از محصول دانش بنیان دستگاه فیزیوتراپی خانگی رونمایی شد.

🔻مهدی صفایی نسب، بنیانگذار شرکت دانش بنیان الکتروتجهیز مانا (عرضه کننده محصولات با برند مانا متر) در توضیح کوتاهی درباره محصول دانش بنیان خود که در این مراسم رونمای شد گفت: دستگاه مانا متر (10300) در حوزه توانبخشی خانگی قابلیت مصرف دارد. این محصول به ویژه برای افرادی که در مناطق کمتر برخوردار دسترسی به مراکز فیزیوتراپی ندارند مورد بهره برداری قرار میگیرد. 

🔻وی افزود: این محصول دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بوده و با قرارگیری پرده های دستگاه بر موضع درد بیمار میتواند جلوی انتقال سیگنال درد به مغز را بگیرد. همچنین دستگاه دارای قابلیت توان تقویت عضله نیز هست.

🔻در این مراسم جمعی از خبرنگاران و علاقمندان به دستاوردهای محصولات دانش بنیان به ویژه در حوزه پزشکی نیز در غرفه آبادیران حضور داشتند.


مراسم رونمایی از محصول دانش بنیان فیزیوتراپی خانگی در محل غرفه آبادیران برگزار شد. این محصول می تواند برای افرادی که در مناطق کمتر برخوردار دسترسی به مراکز فیزیوتراپی شهری را ندارند، استفاده شود. 

در دومین روز از نمایشگاه ملی آبادیران، با حضور حمیدرضا شکری دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در امر مردی سازی، رضا اسدی فرد معاون توسعه شرکت‌های دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و جمع دیگری از مسئولان برگزاری نمایشگاه آبادیران از محصول دانش بنیان دستگاه فیزیوتراپی خانگی رونمایی شد.

مهدی صفایی نسب، بنیانگذار شرکت دانش بنیان الکتروتجهیز مانا (عرضه کننده محصولات با برند مانا متر) در توضیح کوتاهی درباره محصول دانش بنیان خود که در این مراسم رونمای شد گفت: دستگاه مانا متر (10300) در حوزه توانبخشی خانگی قابلیت مصرف دارد. این محصول به ویژه برای افرادی که در مناطق کمتر برخوردار دسترسی به مراکز فیزیوتراپی ندارند مورد بهره برداری قرار میگیرد. 

وی افزود: این محصول دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بوده و با قرارگیری پرده های دستگاه بر موضع درد بیمار میتواند جلوی انتقال سیگنال درد به مغز را بگیرد. همچنین دستگاه دارای قابلیت توان تقویت عضله نیز هست.

در این مراسم جمعی از خبرنگاران و علاقمندان به دستاوردهای محصولات دانش بنیان به ویژه در حوزه پزشکی نیز در غرفه آبادیران حضور داشتند.