خبر

خانه > اخبار > زمان ثبت نام در نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا «آبادیران» تمدید شد.
زمان ثبت نام در نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا «آبادیران» تمدید شد.
31 اردیبهشت 1402

زمان ثبت نام در نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا «آبادیران» تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران)، با توجه به استقبال گسترده شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور، سازمان‌ها، گروه‌های جهادی و مردم نهاد و خیرین فعال در حوزه محرومیت‌زدایی و در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران)، مهلت ثبت نام این نمایشگاه تا 5 خرداد 1402 تمدید شد.

از بین ثبت نام‌های انجام شده در سامانه نمایشگاه آبادیران تاکنون شرکت‌های دانش‌بنیان بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند. شرکت‌های خلاق، فناور، سازمان‌های خیریه و گروه‌های جهادی به ترتیب در رتبه‌های بعدی ثبت نامی های نمایشگاه آبادیران قرار گرفته‌اند.

مشارکت‌کنندگان محصولات و خدمات متنوعی را در حوزه‌های مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، ماشین‌آلات کوچک‌مقیاس، سلامت، بهداشت و توانبخشی و همچنین فناوری‌های نرم و  آموزشی معرفی کرده‌اند. کلیه این محصولات و خدمات از دستاوردهای محققین و فعالین شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور ایرانی هستند که با حضور در این نمایشگاه، به عرضه محصولات و توانمندی‌های خود خواهند پرداخت و با استفاده از این محصولات نیاز‌های مناطق محروم سر تا سر کشور تأمین خواهد شد.

شایان ذکر است حمایت‌های متنوعی توسط برگزارکنندگان و حامیان نمایشگاه به منظور تسهیل حضور فعالین حوزه محرومیت‌زدایی در این نمایشگاه و همچنین تسهیلات متنوعی در راستای بازارسازی برای خریداران این نمایشگاه در نظر گرفته شده است. جهت اطلاع از این حمایت‌ها و تسهیلات می‌توانید از اینجا فایل خلاصه حمایت‌ها و تسهیلات را دریافت کنید.

گفتنی است نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) از تاریخ 23 الی 25 خرداد ماه 1402 در محل تهران، مصلی امام خمینی (ره) توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) برگزار خواهد شد. همچنین در طول سال به صورت نمایشگاه مجازی از طریق وبسایت نمایشگاه به نشانی abadiranexpo.ir در دسترس عموم قرار دارد. به منظور ثبت نام در این نمایشگاه می‌بایست به لینک ثبت نام مراجعه نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات خود با توجه به راهنمای ثبت نام اقدام نمائید.

لینک کوتاه: