خبر

خانه > اخبار > رونمایی از دو اپلیکیشن نوآورانه و بازی‌های فیزیکی برای کودکان
اسباب بازی فیزیک کودکان
06 مرداد 1403

رونمایی از دو اپلیکیشن نوآورانه و بازی‌های فیزیکی برای کودکان

شرکت سرو هانا پارسیان با حضور در دومین نمایشگاه ملی آبادیران، از دو اپلیکیشن نوآورانه و همچنین مجموعه‌ای از بازی‌های فیزیکی خود رونمایی کرد که در راستای بومی‌سازی صنعت سرگرمی و سلامت روان در کشور طراحی و تولید شده‌اند.

به گزارش دبیرخانه برنامه ملی آبادیران،  آیدا قاسمی، مدیر سی آر ام، شرکت سرو هانا پارسیان ابتدا در خصوص محصولات این شرکت و کاربرد آن‌ها بیان کرد: حضور ما در دومین نمایشگاه ملی آبادیران، فرصتی مغتنم برای معرفی دو اپلیکیشن نوآورانه و همچنین مجموعه‌ای از بازی‌های فیزیکی خود به دست آوردیم.

وی درتوضیه مشخصات اپلیکیشن بازی هانا گفت: این اپلیکیشن جذاب، به طور ویژه برای کودکان بین سنین ۳ تا ۸ سال طراحی شده و شامل مجموعه‌ای از بازی‌های سرگرم‌کننده و آموزنده است که به شکوفایی خلاقیت، مهارت‌های حل مسئله و قدرت تفکر انتقادی در این گروه سنی کمک می‌کند.

همچنین اپلیکیشن فارگو، راهکاری نوین برای ارائه خدمات روانشناسی به صورت آنلاین است. این اپلیکیشن به کاربران امکان می‌دهد تا به سادگی و در هر مکانی که هستند، با متخصصان روانشناسی مجرب ارتباط برقرار کرده و از خدمات مشاوره و درمانی بهره‌مند شوند.

مدیر سی آر ام، شرکت سرو هانا پارسیان افزود: فارگو علاوه بر امکان ویزیت‌های آنلاین صوتی و تصویری، شامل بخش محتوایی غنی نیز هست که شامل پادکست‌ها، ویدیوها، فیلم‌های کوتاه و بلند و همچنین مجموعه‌ای از تست‌های روانشناسی معتبر است. در طول برگزاری نمایشگاه، تمرکز اصلی ما بر معرفی دو اپلیکیشن هانا و فارگو و همچنین مجموعه‌ای از بازی‌های فیزیکی بود. خوشبختانه، با استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان روبرو شدیم و توانستیم حدود ۷۰ درصد از محصولات خود را به مخاطبان معرفی نماییم.

همکاران ما در تیم با برقراری ارتباطات سازنده با بازدیدکنندگان و فعالان حاضر در دومین نمایشگاه ملی آبادیران، مذاکرات ثمربخشی نیز انجام دادند که نویدبخش فرصت‌های همکاری و توسعه‌ی بیشتر در آینده است. ما از حضور در دومین نمایشگاه ملی آبادیران و فرصتی که برای به اشتراک گذاشتن دستاوردهای خود با جامعه متخصصان و مخاطبان علاقه‌مند فراهم شد، بسیار خرسندیم و مشتاقانه منتظر گام‌های بعدی برای توسعه‌ی این محصولات و ارائه خدمات نوین به جامعه هستیم.