خبر

خانه > اخبار > روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان:
روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان:
22 خرداد 1403

روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان:

 

روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان: آبادیران می‌خواهد مردم کشور را از ۲۰ الی ۳۰ سال حمایت کشور از فناوری بهره‌مند کند. می‌خواهد نخبگان را برای ایران و ایران را برای نخبگان حفظ کند.
خدا رحمت کند حاج آقای رئیسی را وقتی تصاویرشان را می‌بینیم باور نمی‌کنیم در جمع ما نباشد. اگر قرار است خیزش و جهشی اتفاق بیفتد در دورانی که محدودیت منابع داریم، تنها مسیر آبادنی کشور استفاده از دست برتری است که در فناوری و نوآوری داریم.
آبادیران می‌خواهد مردم کشور را از ۲۰ الی ۳۰ سال حمایت کشور از فناوری بهره‌مند کند. می‌خواهد نخبگان را برای ایران و ایران را برای نخبگان حفظ کند.
رهبری سال گذشته به اهمیت اقتصاد دانش بنیان تاکید فرمودند در معاونت علمی بررسی کردیم، شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های خلاق حمایت می‌شوند. اگر حمایت‌ از نوآوری فناورانه در خدمت مردم نباشد شکاف در جامعه ایجاد می‌شود.
از امروز در معاونت علمی از مجموعه‌های فناورانه مردم نهاد به عنوان هویت سوم حمایت می‌کنیم. از این به بعد دبیرخانه شرکت‌‌های دانش بنیان از شرکت‌های دانش بنیان و دبیرخانه شرکت‌های خلاق از مجموعه‌های خلاق حمایت خواهد کرد. دبیرخانه مجموعه‌های فناورانه مردم نهاد نیز از مجموعه‌های این حوزه حمایت خواهند کرد.