خبر

خانه > اخبار > روایت پیشرفت و مشارکت های مردمی در دومین نمایشگاه ملی آبادیران
نمایشگاه روایت پیشرفت
19 خرداد 1403

روایت پیشرفت و مشارکت های مردمی در دومین نمایشگاه ملی آبادیران

نمایشگاه ملی «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» به منظور معرفی اقدامات شاخص شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور در جلب مشارکت مردم برگزار می‌گردد.

این رویداد در سه محورِ معرفی نمونه‌های موفق با موضوعات مشارکت مردمی در اقتصاد دانش‌بنیان، معرفی نمونه‌های موفق در عرصه آبادانی و پیشرفت فناورانه و گفتمان سازی پیرامون شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) برگزار می شود. در این رویداد شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور به بیان روایت خود از اقدامات و دستاوردهایی که توانسته‌ است مشارکت‌های مختلف مردمی اعم از مشارکت مالی، اجرایی، فکری، علمی و ... را ایجاد کند، می‌پردازند.

این نمایشگاه در بخش های روایت پیشرفت با هدف روایت اقدامات شاخص شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور در جلب مشارکت مردم،  الگوهای پیشرفت با هدف نمایش الگوهای مشارکت مردمی با شرکت های داشن بنیان، خلاق و فناور، قاب پیشرفت با هدف نمایش تصاویری از اقدامات شرکت‌های دانش‌بنیان در پیشرفت کشور،  مسیر پیشرفت با هدف نمایش فیزیکی محصولات دانش‌بنیان، دیوار پیشرفت با هدف روایت تصویری از جلب مشارکت مردم توسط شرکت‌های دانش‌بنیان، داستان پیشرفت با هدف ارائه کتاب‌های حوزه پیشرفت، خاطرات پیشرفت به منظور  ارائه کاربردی توسط فعالان دانش‌بنیان با موضوعات مختلف، قهرمان پیشرفت برای معرفی دانشمندان شاخص در پیشرفت کشور و باشگاه روایان پیشرفت روایت دختران ایرانی از پیشرفت‌های فناورانه برگزار خواهد شد.

گفتنی است نمایشگاه ملی روایت پیشرفت و مشارکتهای مردمی با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و ستاد حکمرانی مردم در دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران از تاریخ ۲۲ الی ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹ الی ۱۷ در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود