خبر

خانه > اخبار > روایت آبادیران: شرکت پیام‌آوران نانوفناوری فردانگر
روایت آبادیران: شرکت پیام‌آوران نانوفناوری فردانگر
16 خرداد 1402

روایت آبادیران: شرکت پیام‌آوران نانوفناوری فردانگر

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران)، برنامه روایت آبادیران روایتگر توسعه و آبادانی کشور و محرومیت‌زدایی از استان‌های محروم ایران توسط جوانان نخبه ایرانی است. در این قسمت به فعالیت‌های شرکت پیام‌آوران نانوفناوری فردانگر پرداخته می‌شود.

شرکت پیام‌آوران نانوفناوری فردانگر از جمله شرکت‌های دانش‌بنیانی‌ست که به خوبی توانسته با تجاری‌سازیِ محصولات نوآورانه‌‌اش در حوزه آب، سهم به‌سزایی در محرومیت‌زدایی ایفا کند. در این مستند شاهد روایت‌هایی هستیم از عشق و علاقه‌ی جوانان نخبه‌ی ایران که توسعه و آبادانی کشور و محرومیت‌زدایی از استان‌های محروم ایران را به عافیت‌طلبی ترجیح داده‌اند؛ جوانانی که تبدیل به نقطه‌ی امیدِ مردمانی از دیار زابل و دیگر مناطق محروم کشور شده‌اند تا بتوانند گرهی از مسئله آب در این مناطق باز کنند.

در این مسیر، مردم مناطقی مانند زابل نیز همراه و همدل با شرکت‌های دانش‌بنیان هستند چراکه فعالیت این شرکت‌ها به شکلی عملی و عینی در زندگی روزمره مردم تاثیر دارد و به عنوان مثال پروژه چاه ژرف و تصفیه آب شرکت پیام‌آوران نانوفناوری فردانگر در زابل نقش قابل توجهی در بهبود کیفیت آب مصرفی مردم منطقه و همچین دسترسی راحت‌تر آنان به منابع آبی داشت. از همین روست که شرکت‌های دانش‌بنیان در کنار مردم و با حمایت دولت می‌توانند گره‌گشای بسیاری از مسائل کشور عزیزمان ایران باشند.

نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) با  هدف کمک به توسعه مناطق محروم از طریق معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور برای پاسخ به چالش‌ها، ایجاد اشتغال پایدار، توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ این شرکت‌ها برای محرومیت‌زدایی 23 تا 25 خردادماه 1402 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

لینک کوتاه: