خبر

خانه > اخبار > رستوران، کافی‌شاپ و سوپرمارکت شبستان آبادیران آماده ارائه خدمات به غرفه‌داران و بازدیدکنندگان است
رستوران، کافی‌شاپ و سوپرمارکت شبستان آبادیران آماده ارائه خدمات به غرفه‌داران و بازدیدکنندگان است
21 خرداد 1402

رستوران، کافی‌شاپ و سوپرمارکت شبستان آبادیران آماده ارائه خدمات به غرفه‌داران و بازدیدکنندگان است

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران)، به نقل از ستاد برگزاری نمایشگاه آبادیران، به منظور رفاه حال افراد حاضر در نمایشگاه آبادیران، رستوران، کافی‌شاپ و سوپرمارکت شبستان آبادیران در روز‌های برگزاری نمایشگاه، آماده ارائه خدمات به غرفه‌داران و بازدیدکنندگان محترم می‌باشد.

کارگزار رسمی نمایشگاه آبادیران در بخش رستوران، کافی‌شاپ و سوپرمارکت، با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب نسبت به عرضه انواع غذای گرم، انواع نوشیدنی گرم و سرد و همچنین محصولات سوپرمارکتی در ایام برگزاری نمایشگاه آبادیران می‌نماید. باتوجه به پیش‌بینی خدمات مذکور توسط ستاد برگزاری نمایشگاه آبادیران خواهشمند است تنها از کارگزار مجموعه رستوران، کافی‌شاپ و سوپرمارکت شبستان آبادیران خرید نموده و از خرید از ویزیتور‌ها و سایر افرادی که در سالن نسبت به فروش غذا اقدام می‌کنند، خودداری نمایید.

شایان ذکر است خرید از ویزیتور‌های خارجی که در سالن نسبت به فروش غذا اقدام نمایند، ممنوع بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل با اینگونه افراد، ستاد برگزاری نمایشگاه آبادیران هیچگونه مسئولیتی در قبال موضوعات مطرح شده نخواهد داشت.

لینک کوتاه: