خبر

خانه > اخبار > دومین نمایشگاه ملی آبادیران، میزبان پویش‌های مهنا و تجهیز درمانگاه هرندی
پویش مهنا با خیرین
19 خرداد 1403

دومین نمایشگاه ملی آبادیران، میزبان پویش‌های مهنا و تجهیز درمانگاه هرندی

دومین نمایشگاه ملی آبادیران که با هدف پیشرفت و آبادانی کشور از طریق دانش، فناوری و نوآوری برگزار می‌شود، میزبان دو پویش مهم بر پایه مسئولیت اجتماعی شرکت ها، نهادها و خیرین خواهد بود. تامین مالی این دو پویش در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ملی آبادیران که ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۲ خردادماه برگزار خواهد شد، آغاز خواهد شد.

آب رسانی به روستاهای مناطق کمتر برخوردار با توانمندی دانش بنیان ها

یکی از پویش ها که در راستای اجرای توافق‌نامه میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و وزارت نیرو با هدف آبرسانی و سالم‌سازی آب شرب به مناطق کمتر برخوردار اجرا می‌شود،از محصولات و فناوری‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور صنعت آب برای آبرسانی به روستاهای منتخب در سراسر کشور استفاده خواهد شد.

در "پویش مهنا" با استفاده از توانمندی شرکت های دانش بنیان و از طریق ظرفیت مسئولیت اجتماعی شرکت ها، نهادها و خیرین، آب رسانی به روستاهای مناطق کمتر برخوردار انجام خوهد گرفت.

دانش بنیان های حوزه سلامت در خدمت منطقه هرندی

پویش دیگری نیز توسط مرکز نیکوکاری تکیه‌گاه آقا مرتضی علی(ع) و با همکاری دبیرخانه دائمی برنامه ملی آبادیران و با هدف تجهیز درمانگاه تکیه گاه آقا مرتضی علی(ع) که در محله هرندی تهران در حال احداث است، اجرا می‌شود. در این پویش، تجهیزات مورد نیاز درمانگاه از قبیل دستگاه‌های نوار قلب، اتوکلاو، الکتروشوک، مانیتور علائم حیاتی بیمار و ... با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و کمک خیرین تامین خواهد شد.

دومین نمایشگاه ملی آبادیران از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ خردادماه ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.