خبر

خانه > اخبار > دومین نمایشگاه آبادیران، سکوی پرتاب ایده‌های نو با حمایت بنیاد علوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی
بنیاد مستضعفان
26 اردیبهشت 1403

دومین نمایشگاه آبادیران، سکوی پرتاب ایده‌های نو با حمایت بنیاد علوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی

تهران، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳: بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوران، خلاقان و کارآفرینان، در دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران که از تاریخ ۲۲ تا ۲۵ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

این بنیاد با ارائه بسته‌های حمایتی متنوع، به دنبال تسهیل حضور و مشارکت این افراد در این نمایشگاه و کمک به معرفی دستاوردها، نوآوری‌ها و محصولات آنها به بازار هدف و ذینفعان کلیدی از جمله سرمایه‌گذاران، مشتریان و شرکای بالقوه است.

بسته‌های حمایتی بنیاد علوی در دومین نمایشگاه ملی آبادیران شامل موارد زیر است:

حمایت از اسکان غرفه داران: بنیاد علوی با ارائه اسکان رایگان در مجموعه امام خمینی (ره) لواسان به غرفه داران شرکت کننده در نمایشگاه، بار هزینه‌های سفر و اقامت آنها را کاهش می‌دهد و به این ترتیب حضور آنها در این رویداد مهم را تسهیل می‌کند.

دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران فرصتی ارزشمند برای شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوران، خلاقان، کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای خرد و خانگی است تا ضمن معرفی دستاوردها و نوآوری‌های خود به مخاطبان، با بازار هدف خود ارتباط برقرار کرده و زمینه‌های لازم برای همکاری، سرمایه‌گذاری و توسعه فعالیت‌های خود را فراهم کنند. این نمایشگاه که به مدت چهار روز در حوزه‌های مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستا، کشاورزی، دامپروری و شیلات، اشتغال کوچک‌مقیاس، سلامت، بهداشت و توانبخشی و همچنین صنایع نرم و آموزشی برگزار می‌شود، می‌تواند بستر مناسبی برای تبادل دانش، تجارب و ایده‌ها بین این افراد، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، سازمان‌ها و سایر فعالان این حوزه‌ها باشد.

علاقه‌مندان به حضور در دومین دوره نمایشگاه ملی آبادیران و دریافت اطلاعات بیشتر از بسته‌های حمایتی بنیاد علوی، می‌توانند به وب‌سایت https://abaadiran.ir/ مراجعه  نمایید.