خبر

خانه > اخبار > دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در امر مردمی سازی:
بیش از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان به دوره دوم نمایشگاه ملی آبادیران آمده‌اند
22 خرداد 1403

دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در امر مردمی سازی:

دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در امر مردمی سازی با بیان اینکه دوره دوم نمایشگاه ملی آبادیران متمایز از دوره قبل و پرقدرت‌تر برگزار می‌شود از حضور بیش از ۳۰۰ شرکت دانش بنیان و گروه‌های جهادی فعال در حوزه محرومیت‌زدایی در این رویداد خبر داد.
حمیدرضا شکری، دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در امر مردمی سازی درباره افتتاح دومین دوره نمایشگاه آبادیران در گفت‌وگویی با خبرنگار آبادیران گفت: دومین دوره این نمایشگاه با هدف اصلی مردمی‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان امروز برگزار می‌شود.
وی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه ملی آبادیران ایجاد یک بستر مناسب برای تعامل بین زیست بوم نوآوری و شرکت دانش بنیان خلاق و فناوری با زیست بوم حوزه محرومیت‌زدایی و آبادانی و پیشرفت است.شکری با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ شرکت دانش‌بنیان خلاق و گروه‌های جهادی مردمی و ۴۵ نهاد متولی آبادانی و پیشرفت حضور دارند، تاکید کرد: در این نمایشگاه یک‌سری اقدامات متمایز نسبت به سال گذشته را افزایش دادیم، از جمله اولین موضوع، حوزه نمایشگاه روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی است.
وی ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه یک هدف‌گذاری معرفی نمونه‌هایی است که مردم به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان توانستند رقم بزنند.
دستیار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در امر مردمی سازی تاکید کرد: در دومین نمایشگاه ملی آبادیران پیگیری نیازمندی سازمان‌ها را داریم که در یک سال گذشته نیازمندی‌های خود را به ما دادند و ما آن‌ها را تنظیم کردیم و امروز رونمایی خواهد شد.
شکری افزود: همچنین مبحث موکب خادم الرضا را که با هدف توانمندی دانش‌بنیان در حوزه رویداد اربعین حسینی را داریم و مواردی از این قبیل در نمایشگاه دنبال شده است. در ادامه وی با بیان اینکه انشالله با قوت بیشتری نمایشگاه دوم آبادیران برگزار خواهدشد، خاطر نشان کرد: در این دوره شرکت‌های دانش‌بنیان توانمندی‌های خود را به صورت قوی و پرقدرت‌تر از قبل عرضه خواهند کرد.