خبر

خانه > اخبار > در نمایشگاه آباد ایران موفق شدیم تعدادی نماینده فروش جذب کنیم
در نمایشگاه آباد ایران موفق شدیم تعدادی نماینده فروش جذب کنیم
25 مهر 1402

در نمایشگاه آباد ایران موفق شدیم تعدادی نماینده فروش جذب کنیم

به گزارش دبیرخانه برنامه ملی آبادایران عیسی سهرابی ادامه داد: «در نمایشگاه آباد ایران توانستیم یک سری نماینده جذب کنیم که در حال حاضر نیز با آنها کار می‌کنیم؛ ازجمله آنها یک شرکت توزیع کننده است که محصولات ما را در سراسر ایران و فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌کند و فعالیت خوبی هم دارد. درواقع نمایشگاه آباد ایران باعث آشنایی مجموعه ما با این شرکت‌ها بوده است.»

وی با بیان اینکه اولین تولیدکننده قرص‌های شوینده و بهداشتی در ایران و دارای چندین ثبت اختراع ازجمله شیشه پاک کن خانگی و همچنین قرص‌های چربی‌بر چند منظوره هستیم، گفت: «ما برای اولین‌بار در راستای فناوری و نوآوری در خدمت مردم از صنایع غذایی و آرایشی استفاده کردیم و موفق شدیم که چندین محصول شوینده را به تولید برسانیم. همچنین این محصولات را ثبت اختراع کردیم و از آنجا که در ایران و جهان نمونه نداشت و شرکت ما برای اولین بار با فرمولاسیون خاص آنها را تولید کرده بود، پنج سال زمان گذاشتیم تا مجوزهای لازم را از سازمان غذا و دارو اخذ و به نوعی این فناوری را کاربردی کنیم. در نهایت  در سال ۱۴۰۰ موفق شدیم مجوزهای لازم را بگیریم و شروع به تولید کنیم. درواقع این محصولات برای اولین بار در ایران و خارج از کشور تولید شده و هیچ مشابه داخلی و خارجی ندارد و در راستای مردمی‌سازی اقتصاد دانش بنیان است.»

سهرابی با اشاره به اینکه محصولات این شرکت هم در دسته‌بندی ارگانیک و هم غیر ارگانیک قرار می‌گیرد، اضافه کرد: «ما از محصولات آرایشی و غذایی استفاده و این شوینده‌ها را تولید کردیم. به این معنا که از الکل، سود پرک و تگزاپون استفاده نکردیم و همین باعث شد که خیلی راحت به بازار کشورهای اروپایی مانند ترکیه، روسیه و بلاروس راه پیدا کنیم که سابق بر این هیچ‌گاه این اتفاق نیفتاده است.»

این فعال حوزه علم و صنعت در مورد ارتباط محصولات این مجموعه با محرومیت‌زدایی گفت: «تنها کاری که توانسته‌ایم انجام دهیم این است که در بحث تولید به طور کامل از کمیته امداد امام خمینی و کسانی که تحت پوشش این کمیته و بهزیستی بودند، استفاده کرده و در حال حاضر نیز استفاده می‌کنیم. در تولید محصولات هیچ نیازی به آب نداریم و آب را به طور کامل از چرخه تولید مواد شوینده از مبدا تولید حذف کرده‌ایم. مشابه این فرایند در مورد پلاستیک اتفاق افتاده و دیگر از ظروف پلاستیکی استفاده نمی‌کنیم. از طرفی به سبد خانوار هم کمک شایان توجهی کرده‌ایم و قیمت را تا ۷۰ درصد کاهش داده‌ایم.»

وی در توضیح میزان اشتغال‌زایی مجموعه، تصریح کرد: «تعداد افرادی که به صورت مستقیم در مجموعه شاغل هستند، ۳۷ نفر بود که متاسفانه به علت بروز برخی مشکلات اقتصادی تعداد آنها کم و به حدود ۱۷ نفر رسیده است. اما به صورت غیرمستقیم در قسمت فروش و توزیع نزدیک به ۲۰۰ نفر مشغول به کار هستند.

لینک کوتاه: