خبر

خانه > اخبار > حمایت موسسه تحقیق و توسعه دانشمند از نمایشگاه «آبادیران»
حمایت موسسه تحقیق و توسعه دانشمند از نمایشگاه «آبادیران»
13 اردیبهشت 1402

حمایت موسسه تحقیق و توسعه دانشمند از نمایشگاه «آبادیران»

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) موسسه تحقیق و توسعه دانشمند به عنوان بازوی علمی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در جهت رفع نیاز های پژوهشی این نهاد و صنایع وابسته به آن فعالیت می‌کند. این فعالیت با کمک هسته‌های دانش‌بنیان و فناور صورت می‌گیرد و در تعریف دانشمند می‌توان از آن به‌عنوان حلقه وصل صنعت و محافل علمی همچون دانشگاه‌ها یاد کرد.

موسسه دانشمند با مأموریت‌های از قبیل كاهش نابرابري اجتماعي اقتصادي با تاكيد بر نوآوري فراگير، پاسخگویي به نيازهاي فناورانه مجموعه بنياد مستضعفان، ایجاد ارتباط موثر با مراكز تحقيقاتي ملي و بين المللي در جهت پاسخگویي به نيازهاي دانشي مجموعه بنياد، شناسایي و حمایت از شركت هاي دانش بنيان و استارتآپ ها متناسب با اهداف و نيازهاي مجموعه بنياد فعالیت دارد.

موسسه تحقیق و توسعه دانشمند در تلاش است با فعالیت‌ها خود، به كاهش نابرابري اجتماعي و اقتصادي با استفاده از نوآوري فراگير کمک کند و ضمن استفاده از ظرفيت‌هاي اقتصاد دانش‌بنيان در جهت كمک به كاهش محروميت بپردازد. این موسسه همچنین با ایجاد و تسهيل گري زیست بوم نوآوري فراگير سعی در گسترش دانش محوري در مجموعه بنياد مستضعفان دارد. موسسه دانشمند به عنوان یکی از حامیان نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) در نظر دارد از محصولات و خدمات عرضه شده در این نمایشگاه در راستای تحقق اهداف عالیه خود استفاده نماید.

شایان ذکر است نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) در حوزه‌های مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، ماشین‌آلات کوچک‌مقیاس، سلامت، بهداشت و توانبخشی و همچنین فناوری‌های آموزشی برگزار می‌شود و شرکت‌های دانش بنیان ایرانی با حضور در این نمایشگاه، به عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در این حوزه‌ها می‌پردازند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) از تاریخ 23 الی 25 خرداد ماه 1402 در محل تهران، مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد. همچنین در طول سال به صورت نمایشگاه مجازی از طریق وبسایت نمایشگاه به نشانی abadiranexpo.ir در دسترس عموم قرار دارد. به منظور ثبت نام در این نمایشگاه می‌بایست به لینک ثبت نام مراجعه نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات خود با توجه به راهنمای ثبت نام اقدام نمائید.

لینک کوتاه: