خبر

خانه > اخبار > حمایت شبکه تبادل فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان از نمایشگاه «آبادیران»
حمایت شبکه تبادل فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان از نمایشگاه «آبادیران»
27 اردیبهشت 1402

حمایت شبکه تبادل فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان از نمایشگاه «آبادیران»

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) شبکه تبادل فناوری به عنوان بازوی اجرائی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو وظیفه شناسایی و رفع نیازهای فناورانه صنایع مختلف را با استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و دیگر شرکت‌ها فناوری داخلی به عهده دارد.

این شبکه از بدو تأسیس خود بیش از 4000 نیاز صنعتی را از 1500 واحد صنعتی شناسایی کرده است. شبکه تبادل فناوری بیش از 350 پروژه موفق و همچنین بیش از 1000 پروژه در جریان در کارنامه خود دارد.

شبکه تبادل فناوری حمایت‌های مختلفی را در راستای تحقیق و توسعه، بازارسازی و مشاوره بازاریابی، صنعتی و اخذ تأییدیه و استانداردهای صنعتی ارائه می‌کند. این مجموعه همچنین به عنوان بازوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، تسهیلات متنوعی را به شرکت‌ها دانش بنیان عرضه  می‌نماید.

شبکه تبادل فناوری در راستای اهداف خود، به منظور توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و رفع نیازهای فناورانه کشور در حوزه‌های کشاورزی، صنایع غذایی و بسته بندی، نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع فولاد و معدنی و همچنین آب و پساب و محیط زیست به همکاری با نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) پرداخته است.

این مجموعه به عنوان یکی از حامیان نمایشگاه آبادیران در نظر دارد از محصولات و خدمات عرضه شده در این نمایشگاه در راستای تحقق اهداف عالیه خود استفاده نماید و با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه محرومیت زدایی و ارائه تسهیلات به ایشان، گام مهمی را در محور محرومیت زدایی در کشور بردارد.

شایان ذکر است نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) در حوزه‌های مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، ماشین‌آلات کوچک‌مقیاس، سلامت، بهداشت و توانبخشی و همچنین فناوری‌های آموزشی برگزار می‌شود و شرکت‌های دانش بنیان ایرانی با حضور در این نمایشگاه، به عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در این حوزه‌ها می‌پردازند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) از تاریخ 23 الی 25 خرداد ماه 1402 در محل تهران، مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد. همچنین در طول سال به صورت نمایشگاه مجازی از طریق وبسایت نمایشگاه به نشانی https://abadiranexpo.ir در دسترس عموم قرار دارد. به منظور ثبت نام در این نمایشگاه می‌بایست به لینک ثبت نام مراجعه نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات خود با توجه به راهنمای ثبت نام اقدام نمائید.

 

لینک کوتاه: