خبر

خانه > اخبار > حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق از حضور شرکت‌های خلاق در نمایشگاه «آبادیران»
شرکت‌های خلاق برای حضور در نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) از حمایت ستاد فناوری‌های
17 اردیبهشت 1402

حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق از حضور شرکت‌های خلاق در نمایشگاه «آبادیران»

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران)، شرکت‌های خلاق فعال در حوزه محرومیت زدایی علاقه‌مند به حضور در نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) می‌توانند از حمایت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق بهره‌مند شوند.

متقاضیان می‌بایست جهت دریافت حمایت 50 درصدی از هزینه‌های اجاره غرفه تا سقف غرفه 12 متری پس از برگزاری نمایشگاه با بخش حمایت‌های ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق تماس حاصل نمایند.

نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران)، در حوزه‌های مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، ماشین‌آلات کوچک‌مقیاس، سلامت، بهداشت و توانبخشی و همچنین فناوری‌های آموزشی به مدت سه روز برگزار می‌شود و شرکت‌های خلاق در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حضور در این نمایشگاه، به عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در این حوزه‌ها می‌پردازند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) از تاریخ 23 الی 25 خرداد ماه 1402 در محل تهران، مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد. همچنین در طول سال به صورت نمایشگاه مجازی از طریق وبسایت نمایشگاه به نشانی https://abadiranexpo.ir در دسترس عموم قرار دارد. به منظور ثبت نام در این نمایشگاه می‌بایست به لینک ثبت نام مراجعه نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات خود با توجه به راهنمای ثبت نام اقدام نمائید.

لینک کوتاه: