خبر

خانه > اخبار > حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از نمایشگاه «آبادیران»
حمایت صندوق نوآوری از حضور دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه "آبادیران"
09 اردیبهشت 1402

حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از نمایشگاه «آبادیران»

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) بنیاد احسان یک بنیاد اجتماعی وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است، که به منظور سازماندهی به فعالیت‌های واکنش سریع، راه‌اندازی شده‌ است. هدف از ایجاد این بنیاد فعالیت متناسب با شرایط اقتصادی کشور در مناطق محروم بوده و به عنوان یک بنیاد مردم نهاد اقدامات این بنیاد بر نیروهای مردمی و جهادی تکیه دارد. از جمله فعالیت‌های بنیاد احسان، اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان، کمک در مناطق زلزله‌زده و توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم است.

بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به عنوان حامی نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) در نظر دارد از محصولات عرضه شده در این نمایشگاه به منظور رفع نیازهای مناطق محروم استفاده کند.

نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) در حوزه‌های مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، ماشین‌آلات کوچک‌مقیاس، سلامت، بهداشت و توانبخشی و همچنین فناوری‌های آموزشی برگزار می‌شود و شرکت‌های دانش بنیان ایرانی با حضور در این نمایشگاه، به عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در این حوزه‌ها می‌پردازند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) از تاریخ 23 الی 25 خرداد ماه 1402 در محل تهران، مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد. همچنین در طول سال به صورت نمایشگاه مجازی از طریق وبسایت نمایشگاه به نشانی https://abadiranexpo.ir در دسترس عموم قرار دارد. به منظور ثبت نام در این نمایشگاه می‌بایست به لینک ثبت نام مراجعه نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات خود با توجه به راهنمای ثبت نام اقدام نمائید.

لینک کوتاه: