خبر

خانه > اخبار > حمایت‌های موسسه تحقیق و توسعه دانشمند از شرکت‌های نمایشگاه آبادیران
حمایت‌های موسسه تحقیق و توسعه دانشمند از شرکت‌های نمایشگاه آبادیران
27 اردیبهشت 1402

حمایت‌های موسسه تحقیق و توسعه دانشمند از شرکت‌های نمایشگاه آبادیران

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران)، علیرضا زاهدی مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از حمایت‌های ویژه این موسسه برای شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور فعال در حوزه فناوری‌های آموزشی، صنایع خلاق و نوآوری های اجتماعی و همچنین حوزه فناوری و تکنولوژی حوزه ابزار و صنایع وابسته دانش بنیان با کاربرد در عرصه محرومیت‌زدایی خبر داد.

حمایت‌های موسسه دانشمند علاوه بر هزینه‌های غرفه نمایشگاهی، مشمول طرح‌هایی که در مناطق هدف بنیاد مستضعفان قابلیت اجرا داشته باشید و یا مورد تأیید موسسه دانشمند قرار گیرند، خواهد شد. جزئیات این حمایت‌ها به شرح ذیل می‌باشد:

حوزه فناوری‌های آموزشی، صنایع خلاق و نوآوری های اجتماعی:

  1.  پرداخت 100 درصد هزینه پروژه به طرح‌ هایی تا سقف 1 میلیارد ریال

  2. پرداخت 40 درصد هزینه پروژه به طرح های 1 تا 3 میلیارد ریال

  3. پرداخت 30 در هزینه پروژه به طرحهای 3 تا 5 میلیارد ریال

حوزه فناوری و تکنولوژی حوزه ابزار و صنایع وابسته دانش بنیان:

  1. پرداخت 60 درصد هزینه پروژه به طرح هایی تا سقف 3 میلیارد ریال

  2. پرداخت 40 درصد هزینه پروژه طرح های 3 تا 10 میلیارد ریال

  3. پرداخت 25 در هزینه پروژه طرح های 10 تا 30 میلیارد ریال

همانطور که گفته شد، حمایت های فوق برای طرح هایی است که قابلیت استفاده در مناطق هدف بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را داشته و یا بصورت عمومی مورد تایید موسسه دانشمند قرار بگیرد. این موسسه همچنین تمام هزینه طرح‌هایی که به صورت عمومی قابلیت به کارگیری در حداقل ۶ منطقه از مناطق کمتر برخوردار را داشته باشند و مورد تایید موسسه تحقیق و توسعه دانشمند قرار بگیرند، پرداخت خواهد نمود.

حمایت از هزینه های غرفه سازی

پرداخت ۷۰ درصد هزینه غرفه سازی برای تیم‌ها، شرکت‌ها و گروه‌هایی که در حوزه آموزشی فعالیت می‌کنند و مورد ارزیابی "موسسه آموزشی و پژوهشی سینا" وابسته به موسسه تحقیق و توسعه دانشمند قرار گرفته‌اند. مجموعه مورد تایید این موسسه بایستی نسبت به پرداخت 30 درصد هزینه غرفه تا سقف 12 متر اقدام نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حمایت‌های موسسه تحقیق و توسعه دانشمند از نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زاد (آبادیران) می‌توانید با کارشناسان این موسسه تماس حاصل نمایید.

نمایشگاه آبادیران

نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران)، در حوزه‌های مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، ماشین‌آلات کوچک‌مقیاس، سلامت، بهداشت و توانبخشی و همچنین فناوری‌های آموزشی برگزار می‌شود و شرکت‌های خلاق در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حضور در این نمایشگاه، به عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در این حوزه‌ها می‌پردازند.

گفتنی است نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) از تاریخ 23 الی 25 خرداد ماه 1402 در محل تهران، مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد. همچنین در طول سال به صورت نمایشگاه مجازی از طریق وبسایت نمایشگاه به نشانی https://abadiranexpo.ir در دسترس عموم قرار دارد. به منظور ثبت نام در این نمایشگاه می‌بایست به لینک ثبت نام مراجعه نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات خود با توجه به راهنمای ثبت نام اقدام نمائید.

لینک کوتاه: