خبر

خانه > اخبار > تولید برد هوشمند قدم بزرگی در محرومیت‌زدایی از بخش آموزش است
تولید برد هوشمند قدم بزرگی در محرومیت‌زدایی از بخش آموزش است
25 مهر 1402

تولید برد هوشمند قدم بزرگی در محرومیت‌زدایی از بخش آموزش است

به گزارش دبیرخانه برنامه ملی آباد ایران، طباطبایی ادامه داد: «محصول دیگر شامل نمایشگرهای لمسی است که از آنها در آزمایش‌های مدرن استفاده می‌شود. مورد بعدی نوعی محصول تعاملی است که در بسته اطلاع‌رسانی و سامانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.»

وی در ادامه در تشریح بزرگترین دستاورد این مجموعه گفت: «خوشبختانه در نمایشگاه برنامه ملی آباد ایران این شرایط فراهم شد که ما بتوانیم با مجموعه‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، ارتباط بگیریم، خودمان را معرفی کنیم و کاربرد محصولات را توضیح دهیم. امیدواریم بتوانیم با قدم‌هایی هرچند کوچک مسئولیت و رسالت خود را نسبت به کشور ادا کنیم

طباطبایی در مورد حضور در برنامه ملی آبادایران ادامه داد: «ما برای اولین‌بار از محصول خود در این نمایشگاه رونمایی کردیم که مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت. در همین راستا با کمیته امداد امام خمینی و دو بخش دیگر به تفاهماتی رسیدیم.»

این فعال حوزه علم و فناوری در مورد تاثیر این مجموعه بر روی اشتغال‌زایی و مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان گفت: «در حال حاضر ۴۰ نفر شامل مهندسین کامپیوتر، الکترونیک یا سخت‌افزار به طور مستقیم و حدود ۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در بخش‌های تولید و توزیع با مجموعه در تعامل هستند »

طباطبایی در توضیح کاربرد یکی از محصولات شرکت توسعه تکنولوژی دانش، خاطرنشان کرد: «در زمینه آموزش محصولی به نام برد هوشمند داریم که درواقع مانند یک وایت‌برد متصل به کامپیوتر عمل و از طریق تصویری که به کمک دیتا پروژکتور بر روی این صفحه می‌افتد، محیط را تعاملی می‌کند. در نتیجه استاد، معلم یا کسی که تدریس را انجام می‌دهد، یک محیط کاملا مالتی مدیا در اختیار دارد و می‌تواند از تمام نرم‌افزارهای موجود در کامپیوتر به راحتی استفاده کند و تدریس مباحث را لذت بخش‌تر و اثرگذارتر کند. همچنین می‌توانند همه این تدریس‌ها را ذخیره و به صورت فایل‌های پاورپوینت یا فیلم در بیاورند؛ این محصول در دوره کرونا با سربلندی امتحان خود را پس داد و در مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و مدارس مورد استفاده قرار گرفت که به نوعی تکمیل زنجیره ارزش ظرفیت‌های بومی تلقی می‌شود

لینک کوتاه: