خبر

خانه > اخبار > برگزاری اولین نمایشگاه آبادیران استانی در شهر یزد
نمایشگاه آبادیران یزد
10 دی 1402

برگزاری اولین نمایشگاه آبادیران استانی در شهر یزد

برنامه ملی آبادیران، در راستای توسعه فراگیری نوآوری و مردمی‌سازی اقتصاد دانش بنیان وهمچنین با هدف بکارگیری ظرفیت‌های بومی برای رفع چالش‌ها و نیازهای مناطق مختلف کشور، اولین دوره نمایشگاه آبادیران استانی را در شهر یزد برگزار می‌کند.

نمایشگاه آبادیران یزد درصدد است تا با استفاده از فناوری‌های به‌روز دانش‌بنیان در پنج حوزه مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی، کشاورزی، دامپروری و آبزیپروری،  ماشین آلات کوچک مقیاس (جهت ایجاد اشتغال)، سلامت، بهداشت و توانبخشی و فناوری‌های نرم و آموزشی به رفع چالش‌های استان یزد بپردازد.

گفتنی است که اتصال شرکت‌های دانش‌بنیان به بازار پروژه‌های آبادانی و پیشرفت از طریق خیریه‌ها، سمن‌ها و منابع نهادهای دولتی و حاکمیتی مسئول، کمک به رفع چالش‌های مناطق کمتر برخوردار از طریق معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان برای پاسخ به چالش‌ها و ایجاد اشتغال پایدار و همچنین توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ شرکت‌های دانش‌بنیان از اهداف برنامه ملی آبادیران برای برگزاری این نمایشگاه می‌باشد.

این نمایشگاه در تاریخ ۲۴ الی ۲۷ بهمن‌ماه سال جاری در کاخانه نوآوری درخشان شهر یزد برگزار خواهد شد.

شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور و گروه‌های مردمی و جهادی می‌توانند از تاریخ شنبه نهم دی ماه با مراجعه به سایت آبادیران به آدرس https://abaadiran.ir/ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.