خبر

خانه > اخبار > برنامه ملی آبادیران در اینوتکس ۲۰۲۴: حامی کارآفرینان و پیشرانان نوآوری
اینوتکس آبادیران
19 اردیبهشت 1403

برنامه ملی آبادیران در اینوتکس ۲۰۲۴: حامی کارآفرینان و پیشرانان نوآوری

سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) با حضور شرکت‌های پیشرو و فناور ، فرصتی استثنایی برای تبادل ایده، تجربه و دانش، جذب سرمایه و خلق آینده‌ای نوآورانه در حال برگزاری است.


برنامه ملی آبادیران؛ در سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت. این رویداد فرصتی منحصر به فرد برای علاقمندان به حوزه نوآوری و فناوری، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و عموم مردم است تا با دستاوردها و خدمات آبادیران آشنا شوند.


غرفه آبادیران در بخش مانوین این نمایشگاه واقع شده و بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸عصر واقع در پارک علم و فناوری پردیس از آن بازدید کنند.


مانوین یک رویداد ملی است که با هدف ترویج فرهنگ نوآوری و فناوری در حوزه صنایع خلاق و همچنین کمک به گفتمان‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان برگزار می‌شود. این رویداد با گردهم آوردن فعالان مختلف این حوزه، از جمله کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، دانشگاهیان و دولتمردان، به دنبال ایجاد فرصت‌هایی برای تبادل دانش، تجربه و ایده‌ها و همچنین خلق ثروت و اشتغال در این بخش است.


اینوتکس ۲۰۲۴؛ بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری در کشور


اینوتکس که در حال حاضر به عنوان بزرگترین رویداد نوآوری و فناوری در کشور شناخته می‌شود، هرساله میزبان بیش از ۱۰۰ هزار مخاطب از سراسر جهان به صورت حضوری و مجازی است. این رویداد با گرد هم آوردن شرکت‌های نوپا، فناور، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و سایر فعالان این حوزه، بستری مناسب برای تبادل ایده، تجربه و دانش، جذب سرمایه و ایجاد فرصت‌های جدید برای نوآوری و توسعه فناوری فراهم می‌کند.


برنامه ملی آبادیران دعوت می‌کند تا با حضور در سیزدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، از فرصت‌های نوآوری، سرمایه‌گذاری و توسعه در حوزه فناوری و کارآفرینی استفاده کنید.