خبر

خانه > اخبار > برنامه زمان‌بندی ارائه‌ها و پنل‌های تخصصی برنامه ملی آبادیران منتشر شد.
برنامه زمان‌بندی ارائه‌ها و پنل‌های تخصصی برنامه ملی آبادیران منتشر شد.
21 خرداد 1402

برنامه زمان‌بندی ارائه‌ها و پنل‌های تخصصی برنامه ملی آبادیران منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران)، ارائه‌ها و پنل‌های تخصصی برنامه ملی آبادیران در روز‌های 23 لغایت 25 خرداد 1402 در سه بخش سالن اصلی (استیج)، پاویون معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و پاویون ستاد فناوری‌های نرم و توسعه خلاق در نمایشگاه آبادیران برگزار خواهد شد.

موضوعات متنوعی با عناوین نیازهای مناطق محروم، نیازمندی‌های سازمان‌ها و نهادهای فعال در حوزه محرومیت‌زدایی، معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش‌های مختلف و معرفی حوزه‌های مختلف فناور در این ارائه‌ها و پنل‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. زمانبندی این برنامه‌ها به تفکیک محل برگزاری و موضوع ارائه به شرح ذیل می‌باشد:

برنامه تفصیلی موضوعات ارائه در هر بخش از بخش زیر قابل دریافت است:

سالن اصلی (استیج)


 

پاویون معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری

 

پاویون ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان

برای دریافت فایل pdf برنامه زمان‌بندی اینجا کلیک کنید.

نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) با  هدف کمک به توسعه مناطق محروم از طریق معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور برای پاسخ به چالش‌ها، ایجاد اشتغال پایدار، توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ این شرکت‌ها برای محرومیت‌زدایی 23 تا 25 خردادماه 1402 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. ساعت بازدید این نمایشگاه از 9 الی 17 بوده و بازدید برای عموم بازدیدکنندگان آزاد است.

لینک کوتاه: