خبر

خانه > اخبار > با آغوش باز از فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان استقبال می‌کنیم
با آغوش باز از فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان استقبال می‌کنیم
24 خرداد 1402

با آغوش باز از فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان استقبال می‌کنیم

سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در حاشیه بازدید از نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا - آبادیران که ۲۳ خرداد در مصلی امام‌خمینی افتتاح شد، به خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه گفت:  شرکت های دانش بنیان باید از برنامه های کمیته امداد شناخت پیدا کنند چون ما راهبردمان  ایجاد اشتغال پایدار و درآمد با ثبات از طریق حدود ۳۰۰ تا۴۰۰ رشته شغلی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: شرکت های دانش بنیان به کمیته امداد بیایند و برنامه ها را ببینند و بررسی کنند تا متوجه شوند در چه قسمت هایی می توانند به ما کمک کنند و با هم همکاری داشته باشیم. ما نیز با آغوش باز از آنها استقبال می‌کنیم.

بختیاری در مورد همکاری کمیته امداد با شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: بسیار علاقمندیم در قالب تفاهم نامه‌ها یا توافق نامه هایی از ظرفیت های موجود در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنیم زیرا مصمم هستیم که اشتغال پایدار ایجاد شود و در این مسیر هم راهی نداریم جز اینکه از فعالان در شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنیم.

وی در پایان درباره نقش شرکت های دانش بنیان در محرومیت زدایی از مناطق محروم و توسعه اقتصادی در آن‌مناطق بیان کرد: توسعه در گرو پایدار بودن اشتغال است. وقتی اشتعال پایدار بود و درآمد باثباتی بوجود آورد، خودبه‌خود توسعه بوجود می آید.

لینک کوتاه: