خبر

خانه > اخبار > امیدواری یک مدیر فروش شرکت دانش بنیان برای عقد قرارداد تا پایان آبادیران دوم
امیدواری یک مدیر فروش شرکت دانش بنیان برای عقد قرارداد تا پایان آبادیران دوم
24 خرداد 1403

امیدواری یک مدیر فروش شرکت دانش بنیان برای عقد قرارداد تا پایان آبادیران دوم

امیدواری یک مدیر فروش شرکت دانش بنیان برای عقد قرارداد تا پایان آبادیران دوم

یک مدیر فروش شرکت دانش بنیان در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی عمرانی ضمن بیان انتظارش مبنی بر اینکه تدابیر برای بازدید بیشتر از نمایشگاه آبادیران دوم باید اتخاذ شود، ابراز امیدواری کرد تا پایان نمایشگاه می‌توانند قراردادهای کاری خوبی امضا کنند.

سید مهدی قریشی مدیر فروش شرکت دانش‌بنیان بهرادسازان پیشرو در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری آبادیران گفت:حوزه کاری مجموعه ما تولید مرتبط با تجهیزات آزمایشگاهی عمرانی است، درحقیقت هر ابزار آزمایشگاهی که در آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت مورد نیاز است مجموعه ما قابلیت تولید، تعمیر و ارتقا آن را دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه بهرادسازان پیشرو تجربه شرکت در نمایشگاه آبادیران را داشته است، افزود: نمایشگاه امسال از جهت تنوع و تعداد غرفه‌ها بیشتر شده است ولی تعداد بازدیدکننده‌ها، در روز نخست، کم بوده است ولی جای امیدواری است که طی دو سه روز باقیمانده از نمایشگاه بازدیدکنندگان بیشتری به مصلی تهران بیایند و بتوانیم به آن اهدافی که داریم برسیم .

این مدیر فروش شرکت دانش بنیان خاطر نشان کرد: ما در نمایشگاه آبادیران به روزترین و جدیدترین دستگاه‌های خود را آورده‌ایم تا ارائه کنیم. در صنعت ساختمان دستگاه‌های کشش میلگرد و دستگاه الک آلپاین که در صنعت سیمان مورد استفاده قرار می‌گیرد به این نمایشگاه آورده‌ایم. این دستگاه‌ها جزء مواردی است که نمونه داخلی کمتری دارد،

وی ادامه داد: به ویژه که دستگاه الک الپان که به جت بادی معروف است و در صنعت سیمان استفاده می‌شود و عمدتاً از خارج با هزینه بسیار وارد می‌شود به این نمایشگاه آوردیم. ما در نمایشگاه‌ به دنبال آن هستیم با شرکت‌هایی که استفاده‌کننده چنین تکنولوژی‌هایی‌ هستند ارتباط بگیریم و محصول‌مان را معرفی کنیم.

قریشی سپس اظهار داشت: هدف‌گذاری کردیم به مصرف کنندگان بگوییم چنین محصولاتی در ایران نیز تولید می‌شود و از همه مهم‌تر مبحث خدمات‌مان است که جدا از آنکه توانستیم دستگاه را تولید کنیم، در کنارش توانستیم تمام خدمات ارتقا، کالیبراسیون و تعمیرات را توسط کارشناسان داخلی‌مان در این شرکت دانش بنیان ارائه کنیم.

این مدیر فروش در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه ریز برای امضای تفاهم نامه در نمایشگاه آبادیران دو گفت: برای عقد قرارداد روز اول نمایشگاه با دو مجموعه‌ای که اینجا بودند صحبتی داشتیم و ادامه صحبت‌ها قرار شد در روزهای دوم و سوم نمایشگاه انجام ‌شود ‌.

در پایان قریشی با بیان اینکه انتظار می‌رود بازدید از نمایشگاه در روزهای آینده بیشتر شود تاکید کرد: از جهت عقد قرارداد با نهادهای دولتی و خصوصی هنوز مذاکرات ما در این نمایشگاه ادامه دارد و فکر می‌کنم در مبحث قرارداد به نتایج خوبی برسیم .