خبر

خانه > اخبار > امکان استفاده از خدمات اسکان با شرایط ویژه برای غرفه‌داران نمایشگاه «آبادیران» مهیا شد
امکان استفاده از خدمات اسکان با شرایط ویژه برای غرفه‌داران نمایشگاه آبادیران مهیا شد
03 خرداد 1402

امکان استفاده از خدمات اسکان با شرایط ویژه برای غرفه‌داران نمایشگاه «آبادیران» مهیا شد

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران)، پیرو تفاهم‌نامه عقد شده با موسسه تحقیق و توسعه دانشمند بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و در راستای تسهیل اقامت و مشارکت حداکثری شرکت‌ها و تیم‌های فناور و نوآور، امکان استفاده از خدمات مراکز اقامتی هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان بنیاد مستضعفان برای غرفه‌داران نمایشگاه آبادیران فراهم شد.

هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی آمادگی دارد هتل کوثر (برای اقامت خواهران) و هتل پارسیان انقلاب را (برای اقامت برادران) با اعمال ۳۰ درصد تخفیف و مجموعه اقامتی امام خمینی(ره) لواسان را به صورت رایگان در اختیار غرفه داران و مسئولین اجرایی نمایشگاه قرار دهد.

استفاده از خدمات اسکان ویژه شرکت‌هایی که محل استقرار ایشان در استان‌هایی به‌ غیر از استان‌های تهران و البرز است. متقاضیان استفاده از خدمات اسکان می‌بایست ضمن ورود به کارتابل خود، فرم مربوط به اسکان را تکمیل نمایند.

نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) با  هدف کمک به توسعه مناطق محروم از طریق معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور برای پاسخ به چالش‌ها، ایجاد اشتغال پایدار، توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ این شرکت‌ها برای محرومیت‌زدایی 23 تا 25 خردادماه 1402 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به منظور ثبت نام در این نمایشگاه می‌بایست به لینک ثبت نام مراجعه نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات خود با توجه به راهنمای ثبت نام اقدام نمائید.

لینک کوتاه: