خبر

خانه > اخبار > امضای بیش از ۶۰ قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان توسط هلدینگ دانشمند
امضای بیش از ۶۰ قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان توسط هلدینگ دانشمند
26 خرداد 1402

امضای بیش از ۶۰ قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان توسط هلدینگ دانشمند

علیرضا زاهدی در مراسم اختتامیه نمایشگاه آبادیران اظهار داشت: در کنار اجتماع شرکت‌های دانش بنیان و خلاق و نوآور، دو وجه ممیزه این نمایشگاه را با سایر برنامه‌های مشابه متمایز می‌کند. نخست، رویکرد مساله محور نمایشگاه و دوم هم‌افزایی و حضور نهادهای انقلابی در کنار هم که با همراهی و هماهنگی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این رویداد متفاوت را رقم  زده است. 
 
وی افزود: زیست بوم فناوری و نوآوری کشور به دلیل جوان بودن هر روز در حال تکامل است و رویکرد نمایشگاه مبنی بر توجه به حل مساله، امری قابل ارج نهادن است. 
 
مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دانش بنیان کردن بنگاه‌های بزرگ  و این که با هم‌افزایی، در گنجینه خود را به روی بنگاه‌های کوچک و متوسط دانش بنیان بگشایند، تاکید دارند.
 
زاهدی گفت: توجه ویژه معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری  دولت سیزدهم و نیز تلاش و مدیریت دکتر اسدی‌فرد - معاون توسعه شرکتهای دانش بنیان معاونت علمی و رییس نمایشگاه آبادیران- در برگزاری موفق نخستین دوره این نمایشگاه، موسسه دانشمند به عنوان متولی ارتقای فناوری در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی را به تداوم این مسیر ترغیب می‌کند تا بتوانیم با رویکرد حل مسایل به فناوری‌های بیشتری دست یابیم.
 
وی در پایان با اشاره به امضای بیش از ۶۰ قرارداد به ارزش بیش از ۱۰۸ میلیارد تومان با شرکتهای دانش بنیان توسط موسسه دانشمند و بنیاد علوی به عنوان متولی محرومیت زدایی طی سه روز برگزاری نمایشگاه آبادیران ابراز امیدواری کرد که در دوره بعدی نمایشگاه در سال آینده شاهد دستاوردهای این حرکت باشیم‌‌.

لینک کوتاه: