خبر

خانه > اخبار > اطلاعیه مهم: راهنمای ایام برگزاری نمایشگاه آبادیران (ویژه غرفه‌داران)
اطلاعیه مهم: راهنمای ایام برگزاری نمایشگاه آبادیران (ویژه غرفه‌داران)
18 خرداد 1402

اطلاعیه مهم: راهنمای ایام برگزاری نمایشگاه آبادیران (ویژه غرفه‌داران)

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران)، به نقل از ستاد برگزاری نمایشگاه آبادیران، راهنمای ایام برگزاری نمایشگاه با پاسخ به سوالات احتمالی به شما کمک می‌کند تا با فرآیندهای روزهای پیش از برگزاری (آماده سازی غرف و چیدمان)، امور مربوط به ایام برگزاری نمایشگاه و همچنین اتمام و جمع آوری نمایشگاه آبادیران آشنا شوید. با رعایت موارد ذیل می‌توانید نمایشگاه را با آسودگی خاطر بیشتری پشت سر گذاشته و تمرکز خود را برروی ارائه بهتر و بازاریابی هدفمندتر قرار دهید.

نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا در تاریخ 23 الی 25 خردادماه 1402 از ساعت 9 لغایت 17 در شبستان مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار ‏خواهد شد. غرفه‌های خودساز می‌بایست برای ساخت غرفه خود از روز 20 خرداد 1402 به محل نمایشگاه مراجعه نمایند. غرفه‌های با تجهیزات و پارتیشن باید از ساعت 11 روز 22 خرداد 1402 به محل غرفه مراجعه نموده و اقدام به چیدمان و آماده‌سازی غرفه خود نمایند.

توجه داشته باشید در صورتی که تجهیزات و وسایل غرفه شما نیاز به لیفتراک دارد، می بایست با جناب آقای خالد (09121880172 و 09122483699) کارگزار لیفتراک نمایشگاه به منظور انتقال تجهیزات و هماهنگی زمان انتقال تماس حاصل نمایید.

غرفه‌های خودساز جهت اخذ مجوز غرفه سازی و هماهنگی امور مربوط به ساخت غرفه می بایست با جناب آقای مهندس ارفاقی (09121793927)، مهندس ناظر نمایشگاه تماس حاصل نمایند. غرفه‌های با تجهیزات و پارتیشن نیازی به هماهنگی با ایشان ندارند.

غرفه‌های با تجهیزات و پارتیشن با صفحاتی از جنس MDF از هم جدا می شوند که ابعاد این پنل‌ها با عرض 1 متر و ارتفاع 2.5 متر است. همچنین در جلوی غرفه یک کتیبه با نام غرفه‌ای که در زمان ثبت نام (پیش از تاریخ 13 خرداد) ثبت کرده‌اید قرار خواهد گرفت. روشنایی و پریز برق به میزان استاندارد نمایشگاهی در غرفه نصب شده و به ازای هر 12 متر یک میز با ابعاد 1 متر مربع و دو صندلی در اختیار غرفه قرار خواهد گرفت. توجه داشته باشید نباید هیچگونه آسیبی به تجهیزات غرفه وارد شود و هرگونه آسیب به امکانات و یا پارتیشن‌ها مشمول جریمه و پرداخت خسارت خواهد شد.

به منظور نصب پوستر و بنر نباید و نباید از میخ، پیچ، چسب‌های مایع و یا هر گونه عاملی که آسیب مخرب روی تجهیزات غرفه دارد، استفاده شود. پیشنهاد می‌شود از گیره‌های کاغذ کلیپسی برای نصب بنر استفاده کنید.

همچنین در صورت نیاز به تجهیزات بیشتر نمایشگاهی مانند کانتر، نیم ست، میز و صندلی‌های بیشتر می‌توانید با شماره‌های (09128449517 - 02144238716 - 09121793927) تماس حاصل نموده و موارد را جهت هماهنگی دریافت اعلام نمایید، لازم به ذکر است هزینه تجهیزات اضافی غرفه با متقاضیان می‌باشد.

توجه داشته باشید در انتهای سالن غرفه s8 رستوران، کافی شاپ و فروشگاهی تدارک دیده شده است که اقلام خوراکی و غذایی را در اختیار غرفه داران و بازدیدکنندگان قرار خواهد داد، لذا خواهشمند است جهت تامین غذای غرفه داران و میهمانان می توانید از این محل استفاده نموده و به رستوران و کافی شاپ شبستان مراجعه نمایید و با عنایت به ممنوعیت ورود غذا به داخل مصلی از تامین غذا توسط ویزتورهایی که خارج از مصلی غذا تهیه نموده و به داخل مصلی منتقل می‌نمایند خوداری نمایید.

در نمایشگاه افرادی با عنوان مدیر سالن در غرفه ای در درب ورودی حضور دارند که موارد مربوط به سالن و غرفه‌ها می‌بایست به ایشان اعلام شود. مدیران سالن جناب آقای محمدرضا گودرزی (09395160587) و جناب آقای محمدرضا شهبازخان (09121949688) پاسخگوی سوالات و راهنمای شما در ایام برگزاری نمایشگاه در خصوص مسائل مربوط به غرفه (به‌ویژه غرفه‌های با تجهیزات و پارتیشن)، شما هستند.

ستاد برگزاری نمایشگاه از روز دوشنبه مورخ 22 خرداد 1402 در محل ستاد برگزاری واقع در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره) با شماره غرفه S9 آماده پاسخگویی به شما خواهد بود. با مراجعه به پذیرش ستاد برگزاری، یکی از غرفه داران به عنوان نماینده غرفه می‌تواند کارت‌های غرفه داری را دریافت نماید. توجه داشته باشید کارت‌های غرفه داران از طریق سایت ثبت نام آماده شده و هیچ گونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته است. همچنین صدور کارت اضافه با توجه به ضوابط نمایشگاه میسر نیست.

از شما تقاضا داریم در ایام پیش رو با شکیبایی بیشتری پیگیر امور مربوط به غرفه خود باشید تا با همیاری یکدیگر بتوانیم این نمایشگاه را به نحو احسن برگزار نماییم.

ستاد برگزاری نمایشگاه آبادیران برای شما آرزوی موفقیت و بهروزی دارد. امید است با تلاش‌های جمعی همه اعضای نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا و برنامه ملی آبادیران، گام‌هایی ارزشمند و مهم در راستای نیل به اهداف عالیه محرومیت‌زدایی و توسعه کشور عزیزمان ایران برداریم.

در ادامه پاسخ سوالات احتمالی شما مطرح شده است. در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال در خصوص موارد مطرح شده، می‌توانید موضوع را از طریق شماره 02188502930 و یا شبکه‌ اجتماعی با شماره 09337490984 یا آیدی @aradexpopr با ستاد برگزاری نمایشگاه مطرح کنید.

سوالات غرفه‌داران و سوالات مربوط به ایام برگزاری نمایشگاه

1.    چه زمانی برای انتقال تجهیزات و وسایل به نمایشگاه مراجعه نماییم؟
در صورتی که غرفه خودساز را انتخاب نموده‌اید می‌توانید از روز 20 ام نسبت به ساخت و انتقال تجهیزات به محل نمایشگاه اقدام نمایید، اما در صورتی که غرفه با تجهیزات و پارتیشن را خریداری نموده‌اید می‌بایست روز قبل از برگزاری 22 خرداد از ساعت 11 لغایت 17 جهت انتقال تجهیزات و تحویل غرفه‌ها اقدام نمایید. توجه داشته باشید در صورتی که تجهیزات و وسایل غرفه شما نیاز به لیفتراک دارد، می بایست به منظور هماهنگی با جناب آقای خالد (09121880172 و 09122483699) کارگزار لیفتراک نمایشگاه به منظور انتقال تجهیزات، تماس حاصل نمایید.

2.    کارت های غرفه داری را چگونه دریافت نماییم؟
ستاد برگزاری نمایشگاه از روز 22 خرداد در محل برگزاری نمایشگاه مستقر خواهد بود و می‌توانید جهت دریافت غرفه و کارت غرفه داری اقدام نمایید، محل ستاد برگزاری در شبستان اصلی است و در پلن نمایشگاه با شماره S9 مشخص شده است. یک نفر به نمایندگی از هر غرفه می‌تواند برای دریافت کارت‌های غرفه داری مراجعه کند.

3.    امکان استفاده از خدمات اسکان از چه روزی میسر است؟
متقاضیانی که درخواست خدمت اسکان را در زمان ثبت نام ثبت نموده اند می‌توانند از روز 22 خرداد 1402 به محل هتل یا اقامتگاه منتخب مراجعه نموده و از خدمات اسکان استفاده کنند.

4.    تجهیزات غرف با تجهیزات و پارتیشن شامل چه مواردی می‌شود؟
غرفه‌های با تجهیزات و پارتیشن با صفحاتی از جنس MDF از هم جدا می شوند که ابعاد این پنل‌ها با عرض 1 متر و ارتفاع 2.5 متر است. همچنین در جلوی غرفه یک کتیبه با نام غرفه‌ای که در زمان ثبت نام (پیش از تاریخ 13 خرداد) ثبت کرده‌اید قرار خواهد گرفت. روشنایی و پریز برق به میزان استاندارد نمایشگاهی در غرفه نصب شده و به ازای هر 12 متر یک میز با ابعاد 1 متر مربع و دو صندلی در اختیار غرفه قرار خواهد گرفت. توجه داشته باشید هیچگونه نباید آسیبی به تجهیزات غرفه وارد شود و هرگونه آسیب به امکانات و یا پارتیشن‌ها مشمول جریمه و پرداخت خسارت خواهد شد.
به منظور نصب پوستر و بنر نباید و نباید از میخ، پیچ، چسب‌های مایع و یا هر گونه عاملی که آسیب مخرب روی تجهیزات غرفه دارد، استفاده شود.

تصویر شماتیک فوق نمایی را از غرفه‌های با تجهیزات و پارتیشن به نمایش می‌گذارد.

5.     در صورتی که غرفه با تجهیزات کسری تجهیزات مثل میز و صندلی و روشنایی داشت چه اقدامی انجام  دهیم؟
در نمایشگاه فردی به‌عنوان مدیر سالن وجود دارد، موارد مربوط به سالن و غرفه ها می‌بایست به ایشان اعلام شود. مدیران سالن جناب آقای محمدرضا گودرزی (09395160587) و جناب آقای محمدرضا شهبازخان (09121949688) پاسخگوی سوالات و راهنمای شما در ایام برگزاری نمایشگاه در خصوص مسائل مربوط به غرفه شما هستند.

6.    در صورتی که تجهیزات بیشتری در غرفه نیاز باشد چگونه آنرا تامین نماییم؟
جهت اجاره تجهیزات نمایشگاهی می‌توانید با شماره زیر تماس حاصل نموده و موارد را جهت هماهنگی دریافت اعلام نمایید، لازم به ذکر است هزینه تجهیزات اضافی غرفه با متقاضیان می‌باشد:
09128449517 - 021-44238716 - 09121793927

7.     آیا همه مسئولیت امنیت وسایل در خصوص سرقت با ستاد برگزاری است؟
خیر، مشارکت کنندگان و غرفه داران بایستی در طول روز و ایام برگزاری نمایشگاه کاملا مراقب وسایل و اشیا گران بهای داخل غرفه باشن و تا زمان انتهایی نمایشگاه و تخلیه سالن ها در غرفه حضور داشته باشند، همچنین در آغاز ساعت شروع نمایشگاه به غرفه دارانی که کارت همراه داشته باشند نیم ساعت زودتر اجازه ورود جهت استقرار داده خواهد شد لذا قبل از ساعت 9 در محل درب اصلی سالن حضور داشته باشید. وسایل ارزشمند مانند لپ تاپ که قابلیت جابجایی ساده ای دارند در زمان ترک سالن بهمراه خود ببرید.

8.    آیا گواهی حضور در نمایشگاه به غرف نمایشگاه آبادیران داده خواهد شد؟
بله، مشارکت‌کنندگان و غرفه‌داران در روز پایانی نمایشگاه گواهی حضور در نمایشگاه به نام غرفه دریافت خواهند نمود.

9.    تخلیه غرفه‌ها چه زمانی و چگونه انجام می‌شود؟
در صورت موافقت مصلی از ساعت 17 روز آخر نمایشگاه 25 خرداد امکان خروج وسایلی که با دست قابل حمل باشد مهیا خواهد شد و از فردای آن تجهیزاتی که نیاز به لیفتراک دارند قابل انتقال است. قبل از خروج نیز حتما نسبت به اخذ برگه خروج تجهیزات و ثبت همه موارد در آن و تحویل آن به مدیر سالن اقدام نمایید.

سوالات عمومی نمایشگاه

1.    نمایشگاه در چه روزهایی و در کجا برگزار می گردد؟
نمایشگاه فناوری های محرومیت زدا در تاریخ 23 الی 25 خردادماه 1402 در شبستان مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار ‏خواهد شد.

2.    نمایشگاه در چه ساعاتی دایر است؟
نمایشگاه از ساعت 9 لغایت 17 روز 23 الی 25 خردادماه برقرار است.‏

3.    اهداف این نمایشگاه چیست؟
توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور
معرفی توانمندی های شرکت های دانش بنیان و فناور به نهادهای مرتبط محرومیت زدایی
کمک به توسعه مناطق محروم از طریق معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان

4.    مخاطبین نمایشگاه چه افراد و نهادهایی هستند؟
نهادهای حوزه محرومیت زدایی(بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، ستاد اجرایی فرمان امام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آستان قدس رضوی، استانداری‌ها، شهرداری‌ها، سازمان بهزیستی کشور، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور)، شرکت‌های تابع نهادهای حاکمیتی، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، خیرین و گروه های جهادی- هر یک از نهادهای حاکمیتی شرکت‌های تابع در این 5 حوزه اصلی دارند که می توانند از خریداران نمایشگاه باشند.

5.    آیا بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است؟
بله، بازدید از نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است و علاقمندان می‌توانند از ساعت 9 لغایت 17 روز 23 الی 25 خردادماه به شبستان مصلی امام خمینی (ره) تهران مراجعه نمایند.

6.    نمایشگاه آبادیران چه تسهیلات و خدماتی برای خریداران نمایشگاه ارائه می‌کند؟
نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) حمایت‌ها و تسهیلات متنوعی را برای خرید از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ارائه می‌کند. خریداران نمایشگاه می‌توانند جهت اطلاع از این تسهیلات بروشور مربوط به حمایت‌های نمایشگاه را مطالعه نمایند.

7.    حضور در نمایشگاه برای نهادهای دولتی و حاکمیتی چه مزایایی دارد؟
دسترسی به توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور حاضر در نمایشگاه در 5 حوزه اصلی نمایشگاه از مزیت‌های اصلی نهادهای حاکمیتی است.

8.    آیا رویدادهای جانبی هم در کنار نمایشگاه برگزار می‌گردد؟
همزمان با برگزاری نمایشگاه رویدادهای ارائه نیازمندی‌ نهادهای حوزه محرومیت زدایی برای آشنایی شرکت های دانش بنیان با نیازهای این حوزه و ارائه توانمندی شرکت های دانش بنیان و فناور انجام خواهد شد.

9.    برگزارکنندگان نمایشگاه چه نهادهایی هستند؟
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری
کمیته امداد امام خمینی(ره)
بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی
بنیاد احسان ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)

10.    بخش ها و زون بندی حوزه فعالیت شرکت های حاضر در نمایشگاه چگونه است؟
نمایشگاه در 5 حوزه اصلی زیر برگزار می گردد:
•    مسکن و زیرساخت‌های توسعه روستایی
•    کشاورزی، دامپروری و شیلات
•    ماشین آلات کوچک مقیاس (جهت ایجاد اشتغال)
•    سلامت، بهداشت و توانبخشی
•    فناوری‌های نرم و آموزشی

 

با آرزوی توفیق روز افزون
ستاد برگزاری نمایشگاه آبادیران

 

لینک کوتاه: