خبر

خانه > اخبار > اطلاعیه مهم: تخلیه کامل نمایشگاه امروز، 25 خرداد ساعت 17 آغاز می‌شود
اطلاعیه مهم: تخلیه کامل نمایشگاه امروز، 25 خرداد ساعت 17 آغاز می‌شود
25 خرداد 1402

اطلاعیه مهم: تخلیه کامل نمایشگاه امروز، 25 خرداد ساعت 17 آغاز می‌شود

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران)، به اطلاع کلیه غرفه‌داران محترم نمایشگاه می‌رساند، نظر به اینکه نمایشگاه آبادیران در ساعت 17 روز 25 خرداد به کار خود پایان می‌دهد، کار تخلیه سالن‌ها و تخریب و جمع آوری غرف از ساعت 17 همین روز آغاز خواهد شد؛ لذا خواهشمند است هماهنگی لازم در خصوص تخلیه غرفه خود را انجام دهید. خروج و تخلیه غرف توسط کلیه غرفه داران الزامی است.

توجه داشته باشید به منظور تخلیه و خروج تجهیزات خود به دریافت و تکمیل دقیق و با ذکر کلیه جزئیات برگه درخواست خروج کالا از مدیران سالن نیاز دارید. در صورت نیاز به هماهنگی و رفع ابهام با مدیران سالن جناب آقای محمدرضا گودرزی (09395160587) و جناب آقای محمدرضا شهبازخان (09121949688) تماس حاصل فرمائید.

در زمان خروج از سالن‌ها، کارکنان محترم حفاظت فیزیکی نمایشگاه به منظور جلوگیری از هرگونه تخطی و یا خروج غیر مجاز به جزئیات برگه خروج  تکمیل شده توسط شما توجه خواهند نمود. تقاضامند است به منظور جلوگیری از هرگونه مشکل، حداکثر همکاری را با حفاظت فیزیکی سالن و مصلی امام خمینی (ره) داشته باشید.

شایان ذکر است گواهی حضور در نمایشگاه امروز در میان غرف نمایشگاهی توزیع خواهد شد. همچنین به منظور دریافت فاکتور هزینه غرفه خود، می‌بایست از روز شنبه مورخ 27 خرداد با ستاد برگزاری نمایشگاه تماس حاصل نمایید.

لینک کوتاه: