خبر

خانه > اخبار > اطلاعیه: مسیرهای دسترسی به سالن برگزاری نمایشگاه آبادیران
اطلاعیه: مسیرهای دسترسی به سالن برگزاری نمایشگاه آبادیران
21 خرداد 1402

اطلاعیه: مسیرهای دسترسی به سالن برگزاری نمایشگاه آبادیران

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران)، غرفه‌داران و بازدیدکنندگان محترم جهت دسترسی به سالن برگزاری نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا «آبادیران» از ساعت 9 الی 17 روز‌های 23 لغایت 25 خرداد 1402 از طریق سه درب شماره 1، 3 و درب شماره 15، به سمت شبستان بزرگ مصلی حرکت کنند.

درب‌های 1 و 3 برای ورود عابرین پیاده از خیابان شهید بهشتی و درب 15 برای ورود خودرو به پارکینگ نمایشگاه از خیابان قنبرزاده قابل دسترسی است. مراجعین نمایشگاه آبادیران می‌توانند به منظور دسترسی بهتر به مصلی امام خمینی از طریق خطوط 1 (قرمز) و 3 (آبی روشن) مترو تهران بزرگ، به ایستگاه شهید بهشتی مراجعه نموده و از طریق درب شماره 3 به سمت شبستان مصلی حرکت کنند.

درب شماره 1 در خیابان شهید بهشتی، مقابل خیابان میرعماد قرارگرفته و مراجعین محترم می‌توانند از این طریق به سمت سالن برگزاری نمایشگاه عزیمت نمایند.

در مقابل درب‌های شماره 1 و 3 دو ایستگاه اتوبوس میرعماد و مفتح، دسترسی به نمایشگاه را برای مراجعین از طریق اتوبوس خط 422 (مسیر سیدخندان - مطهری) میسر می‌سازد. با استفاده از مسیر سیدخندان می‌توان به پایانه تاکسیرانی سیدخندان رسید که دسترسی به نقاط مختلف شهر تهران را از طریق خطوط تاکسیرانی میسیر می‌نماید. همچنین در ابتدای خیابان مفتح که در مقابل درب شماره 3 مصلی قرار گرفته است یک پایانه اتوبوس‌رانی شهید مفتح با مسیر‌های مختلف آماده جابجایی مراجعین محترم به نقاط مختلف شهر تهران می‌باشد.

درب شماره 15 واقع در خیابان شهید قنبرزاده از بزرگراه شهید قاسم سلیمانی و همچنین خیابان شهید بهشتی قابل دسترسی است و مراجعین می‌توانند به منظور پارک وسیله نقلیه خود از این طریق به پارکینگ مصلی مراجعه نمایند. مراجعینی که از طریق مترو خط 1 (قرمز) از ایستگاه مصلی و یا ایستگاه مصلی خط 5 اتوبوس‌های تندرو (BRT) (پایانه بیهقی - پایانه علم و صنعت)، قصد عزیمت به سالن نمایشگاه آبادیران را دارند نیز می‌بایست به سمت خیابان قنبرزاده حرکت کرده و از درب شماره 15 وارد مجموعه مصلی امام خمینی (ره) تهران شوند.

در ادامه نقشه مترو تهران بزرگ، نقشه خصوص اتوبوس‌رانی تندرو (BRT) و نقشه محیطی مصلی امام خمینی (ره) تهران به منظور راهنمایی مراجعین محترم قرار گرفته است.

برای دریافت فایل PDF نقشه‌های فوق اینجا کلیک کنید.

نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) با  هدف کمک به توسعه مناطق محروم از طریق معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور برای پاسخ به چالش‌ها، ایجاد اشتغال پایدار، توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ این شرکت‌ها برای محرومیت‌زدایی 23 تا 25 خردادماه 1402 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. ساعت بازدید این نمایشگاه از 9 الی 17 بوده و بازدید برای عموم بازدیدکنندگان آزاد است.

لینک کوتاه: