خبر

خانه > اخبار > اطلاعیه: ستاد برگزاری نمایشگاه آبادیران در سالن نمایشگاه مستقر شد
اطلاعیه: ستاد برگزاری نمایشگاه آبادیران در سالن نمایشگاه مستقر شد
22 خرداد 1402

اطلاعیه: ستاد برگزاری نمایشگاه آبادیران در سالن نمایشگاه مستقر شد

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران)، پذیرش ستاد برگزاری نمایشگاه آبادیران در محل غرفه S9 واقع در شبستان اصلی مصلی امام خمینی (ره)، قرار گرفته و آماده پاسخگویی به مراجعین محترم نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا می‌باشد.

غرفه‌داران می‌توانند به منظور دریافت کارت غرفه‌داری خود به محل پذیرش ستاد برگزاری مراجعه نمایند. بازدیدکنندگان نمایشگاه در صورت وجود سوال می توانند با مراجعه به این محل از راهنمایی ستاد برگزاری بهره‌مند شوند.

شایان ذکر است، ستاد برگزاری نمایشگاه در ایام برگزاری، از طریق شبکه‌های اجتماعی با شماره 09337490984 و تماس با همین پاسخگوی مخاطبین محترم نمایشگاه آبادیران می‌باشد.

نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) با  هدف کمک به توسعه مناطق محروم از طریق معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور برای پاسخ به چالش‌ها، ایجاد اشتغال پایدار، توسعه بازار و تسهیل خرید کالا و خدمات‌ این شرکت‌ها برای محرومیت‌زدایی 23 تا 25 خردادماه 1402 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. ساعت بازدید این نمایشگاه از 9 الی 17 بوده و بازدید برای عموم بازدیدکنندگان آزاد است.

لینک کوتاه: