خبر

خانه > اخبار > استفاده از هوشمندسازی جهت محرومیت زدایی از مناطق
بنیاد مستضعفان و محرومیت زدایی
01 آذر 1402

استفاده از هوشمندسازی جهت محرومیت زدایی از مناطق

به گزارش دبیرخانه برنامه ملی آبادیران و به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس بنیاد مستضعفان ضمن بیان مطلب فوق، گفت: آنچه در بنیاد مستضعفان انجام خواهیم داد این است که اندیشه‌ای نو خواهیم داشت تا متوجه این هدف عالیه باشد. هنر ما سازمان دهی فعالیت‌های بنیاد است و اگر غیر از این باشد ضرر خواهیم کرد.

حسین دهقان ادامه داد: ما منبعی برای هدر دادن نداریم و زمانی هم برای تصمیم گیری نداریم. امروز در نقطه‌ای قرار داریم که باید با اتکا به تلاش برای جهش به سوی آینده حرکت کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر کمک به نیازمندان و مستمندان جامعه ابراز کرد: بنیاد مستضعفان مورد توجه همگان بوده و گام‌هایی برداشته شده تا به نیازمندان جامعه کمک و دادرس آن‌ها باشیم. این یک وظیفه ارزشی و رسالت انسانی است.

وی ادامه داد: ماموریت اصلی توانمندسازی مستضعفان است و باید از تبدیل بنیاد به خیریه و ارائه کمک‌های موردی و ناپایدار به دور باشیم.

دهقان تاکید کرد: یکی از بخش‌های مورد تاکید ما تولید با در هند ثابت است و هر آنچه منجر به ایجاد درآمد پایدار برای اجرای ماموریت‌های این بنیاد خواهد بود را اجرا خواهیم کرد. ما اجازه نمی‌دائم دشمنان انقلاب و این نهادانقلاب فعالیت‌های این بنیاد را تحت شعاع قرار دهند و بنای ما تلاش برای توسعه این بنیاد است.

وی یاد آور شد: ما هیچ محلی برای درگیر شدن با دیگران نخواهیم داشت و تلاس می‌کنیم همکار دولت بوده و در خدمت مستضعفان باشیم.

دهقان ادامه داد: توانمندسازی مستمندان و مستضعفان یکی از آن نگاه‌های ما در بنیاد است و این‌ها ناتوان نیستند بلکه برخی محدودیت‌ها دارند که مانع بروز استعداد‌های اشان شده است. ما در تلاشیم تا این‌ها مدیر خودشان باشد و در آمد پایدار و مکفی برای یزندگی عزت‌مندان داشته باشد.

وی یاد آور شد: بنیاد باید بستری برای ظهور وبروز ایده‌های جدیدی باشد که بنیاد را به سطوح بالاتر ارتقا دهد.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد ظرفیت‌های بزرگی در حوزه ارز آوری و صادرات دارد و ما اهتمام جدی برای نقص آفرینی در عرصه امنیت غذایی داریم و انشالله این بنیاد خانه نخبگان جوان خواهد بود.

وی عنوان کرد: پا جموعه‌های کارآمد را تقویت می‌کنیم و همکار دولت خواهیم بود و در جا‌هایی دولت شکاف دارد ورود می‌کنیم از طرف عم در تلاشیم در عرصه فناوری‌های روز و فناور ورود کنیم و سیاست‌های بنیاد را پیش ببریم.