خبر

خانه > اخبار > آموزش سریع سواد مالی و تقویت ذهنیت کارآفرینی کودکان ۶ تا ۱۲ سال توسط یک شرکت خلاق
آموزش کارافرینی
29 مهر 1403

آموزش سریع سواد مالی و تقویت ذهنیت کارآفرینی کودکان ۶ تا ۱۲ سال توسط یک شرکت خلاق

شرکت خلاق «کودکان ثروت ساز پیشرو» با ارائه محصول آموزش سواد مالی برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال و تلفیق آن با ریاضی هدفمند با چرتکه ایرانی سبب تقویت هوش مالی و کارآفرینی کودکان شده است.

به گزارش دبیرخانه برنامه ملی آبادیران مدیرعامل شرکت خلاق کودکان ثروت‌ ساز پیشرو ابتدا در خصوص محصولات و حوزه فعالیت این شرکت بیان کرد: ما در مجموعه کودکان ثروت ساز پیشرو دو محصول خلاق تولید کرده‌ایم؛ محصول اول آموزش سواد مالی است که سبب تقویت ذهنی کودکان ۶ تا ۱۲ سال می‌شود. ما علاوه بر دوره‌های آموزش، محصولات مرتبط با این موضوعات را نیز تولید کرده‌ایم. محصول دوم حسابداری و امور مالی فروشگاه‌ها و تولیدی‌ها به صورت اینترنتی و از راه دور است که علاوه بر آموزش، حسابداری نیز انجام می‌دهیم.

وی افزود: آموزش مدیریت مالی، تقویت هوش مالی و کارآفرینی کودکان ۶ تا ۱۲سال به عنوان MTBW به همراه حسابداری ذهنی و تولید بسته آموزشی مورد تایید آموزش و پرورش، باتوجه به مسائل و مشکلات اقتصادی فعلی مهم‌ترین آموزش برای کودکان می‌باشد، که باعث می‌شود کودکان به درکی برسند که به خانواده خود فشار اقتصادی کمتری وارد کنند و علاوه بر آن با ذهنیت کارآفرینی باتوجه به متدی که آموزش می‌بینند بزرگ شوند و در آینده کمتر به دنبال استخدام باشند.

وی تأکید کرد: برای اولین بار در ایران، در مبحث آموزش کودکان، سه موضوع سواد مالی، کارآفرینی و ریاضی هدفمند با چرتکه ایرانی را با هم تلفیق کرده‌ایم.

علی رنجبر در خصوص بزرگ‌ترین یا مهم‌ترین دستاورد این مجموعه بیان کرد: بزرگ‌ترین دستاورد ما برگزاری جشنواره جایزه ملی یاقوت است که با همکاری پارک صنایع فرهنگی در سال ۱۴۰۰ رقم خورد. در آن جشنواره کودکانی که توسط مجموعه ما آموزش دیده بودند، حضور داشتند.

وی در خصوص رقم اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده توسط این مجموعه گفت: در مجموعه ما به صورت مستقیم ۷ نفر مشغول به کار هستند و غیرمستقیم ۵۰ مربی و ۲۶ نمایندگی با ما همکاری می‌کنند.

ایشان در خصوص کاربرد محصولات خود در حوزه مناطق کمتربرخوردار اظهار داشتند: چندین سال است که در مبحث سواد مالی با کمیته امداد همکاری می‌کنیم و حدود ۲۰۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان جشنواره یاقوت از مددجویان کمیته امداد بودند.