خبر

خانه > اخبار > آمادگی موسسه نوآوری و فناوری بنیاد تک برای عقد قرارداد با فعالان حوزه مسکن
ساخت مسکن دانش بنیان
30 تیر 1403

آمادگی موسسه نوآوری و فناوری بنیاد تک برای عقد قرارداد با فعالان حوزه مسکن

مدیر عامل موسسه نوآوری و فناوری بنیاد تک از مجموعه های وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از آمادگی این مجموعه برای عقد قرارداد با شرکت های دانش بنیان در روزهای بعد از نمایشگاه آبادیران خبر داد.

محمد حسین افتخار مدیر عامل موسسه نوآوری و فناوری بنیاد تک از زیر مجموعه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه ملی آبادیران ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد گفت: این دومین دوره‌ای بود که مجموعه ما در نمایشگاه ملی آبادیران شرکت می‌کرد. با توجه به استقبال سال گذشته از این نمایشگاه تلاش ما بر این امر قرار گرفت که امسال نیز حضور بسیار خوبی داشته باشیم.

وی افزود: به هر حال ما با بازار مسکن مرتبط هستیم و بازوی اصلی فناوری و نوآوری در این بخش هستیم، بر همین اساس در دوره دوم این نمایشگاه تلاش کردیم تا بتوانیم ارتباط بسیار خوبی با شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشیم.

مدیر عامل موسسه نوآوری و فناوری بنیاد تک افزود: قصدمان این است که بتوانیم شرکت های دانش بنیان را به بازار بزرگ مسکن وصل کنیم.

افتخار در پاسخ به این سوال که در این دوره از نمایشگاه چه تفاهم‌ها و مذاکراتی داشتید، گفت: در نمایشگاه آبادیران دو محصول فناورانه و نوآورانه را متناسب با نیازهای مان پیدا کردیم و برای تهیه آنها قرارداد منعقد کردیم.

وی ادامه داد: یک حوزه دیگر بحث پنل‌های سه بعدی و فیلتر‌های سه بعدی بتن هستند که اولین ساختمان‌ها با این ویژکی را در قم داریم و مشغول ساخت آنها هستیم.

افتخار خاطر نشان کرد: مورد بعدی نیز «پانل‌های ALC» است که برای اولین بار ساختیم و کنار آن با بسیاری از مجموعه‌‌های دیگر به صورت پروژه‌ای کار کردیم.

وی درباره ارزش این قراردادها و همکاری‌ها گفت: عدد مشخصی وجود ندارد زیرا ما بزرگ‌ترین بازار را داریم. ارزش دو قرارداد نزدیک به ۱۹ میلیارد تومان است.