خبر

خانه > اخبار > آبادیران؛ تجلی مردمی‌سازی علم و فناوری
نمایشگاه آبادیران یزد
27 بهمن 1402

آبادیران؛ تجلی مردمی‌سازی علم و فناوری

استاندار یزد، نمایشگاه 《توانمندی‌های زیست بوم نوآوری و فناوری برای آبادانی ایران》 را ویترین دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور استان دانست و گفت: این نمایشگاه تجلی‌گاه مردمی‌سازی علم و فناوری برای خدمت‌رسانی و تحقق عدالت در مناطق کمتر برخوردار استان است.


به گزارش دبیرخانه برنامه ملی آبادیران و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، نخستین نمایشگاه توانمندی‌های زیست‌بوم نوآوری و فناوری برای آبادانی یزد(آبادیران)؛ در آئینی با حضور استاندار یزد و دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت افتتاح شد.

استاندار یزد در این مراسم با بیان اینکه ساختن ایران و استان دارالعباده و دارالعلم یزد نیازمند یک مرکز پیشران و کانون امید، انرژی و ابتکار است اظهار کرد: این مرکز پیشران می‌تواند بهترین تجلی‌گاه مجموعه‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور استان باشد.

مهران فاطمی با اشاره به اینکه این انرژی و نوآوری می‌تواند در خدمت مردم مخصوصا مناطق کمتر برخوردار قرار گیرد، گفت: بدون تردید فعالیت این مجموعه‌ها در راستای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به مناطق محروم موثر واقع می‌شود.

وی نمایشگاه توانمندی‌های زیست‌بوم نوآوری و فناوری برای آبادانی ایران را ویترین دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور استان دانست و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به نوعی تجلی‌گاه مردمی‌سازی علم و فناوری برای خدمت.رسانی و تحقق عدالت در مناطق کمتر برخوردار استان است.

استاندار یزد در بخش پایانی سخنان خود از تمامی شرکت‌کنندگان و دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های زیست‌بوم نوآوری و فناوری برای آبادانی یزد(آبادیران) قدردانی کرد.