چندرسانه ای

خانه > چندرسانه ای > طرح خانه های پیش ساخته بتنی با فرآیند تولید اصلاح شده ویژه مناطق محروم گروه ماشین سازی آذر پیشران ما
طرح خانه سازی

20 اسفند 1402

طرح خانه های پیش ساخته بتنی با فرآیند تولید اصلاح شده ویژه مناطق محروم گروه ماشین سازی آذر پیشران ما

شرکت دانش بنیان پیشران ماشین تبریز به عنوان پیشران حوزه صنعتی سازی مسکن فعالیت خود را در شمال غرب کشور با برند خانه سازی ایرداک آغاز نمود و با همکاری شرکت BT-innovation چشم اندازهای جدیدی را در صنعت ساختمان ایجاد نموده است. دو حوزه تکنولوژهای نوین ساختمان و فناوریهای رباتیک از جمله حوزه های اصلی تمرکز این شرکت در حال حاضر است. ارائه انواع سازه های پیش ساخته نظیر خانه کانکس استخر دیوار و .... از جمله محصولات این شرکت است.


مسکن به عنوان یکی از مهمترین و اساسی ترین نیازهای بشر همواره یکی از اولویتهای دولتها و سیاست گذاران اقتصادی بوده است. بخش مسکن به دلیل ارتباطات پسین و پیشین قوی با سایر بخشهای اقتصادی به عنوان یکی از بخش های محرک رشد اقتصادی در کشور مطرح بوده و هرگونه تحرک تولید در این بخش زمینه ساز رشد تولید و اشتغال در سایر بخش های وابسته می شود.


با عنایت به رشد جمعیت کشور طی دهه های اخیر و افزایش نیاز به تأمین و عرضه مسکن نیاز به استفاده از روشهای نوین ساخت و به خصوص صنعتی سازی ساختمان با روشها و شیوه های نوین غیر قابل اجتناب میباشد. در چند سال اخیر فعالیت های گسترده ای در این خصوص در کشورهای توسعه یافته انجام شده است که سبب پیدایش روند جدیدی در ساخت و تولید مسکن و مصالح شده است.

 

دانلود مقاله