چندرسانه ای

خانه > چندرسانه ای > در دومین گام ارزشمند؛ تعامل برنامه ملی آبادیران و بنیاد کرامت رضوی برای رفع نیازهای فناورانه
بنیاد کرامت رضوی

20 اردیبهشت 1403

در دومین گام ارزشمند؛ تعامل برنامه ملی آبادیران و بنیاد کرامت رضوی برای رفع نیازهای فناورانه

بنیاد کرامت رضوی به عنوان یک نهاد پیشرو در زمینه توسعه و آبادانی مناطق کمتربرخوردار، نیازهای فناورانه خود را به دبیرخانه برنامه ملی آبادیران ارائه کرده است. ارائه این نیازها فرصتی عالی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است تا با ارائه راه‌حل‌های خلاقانه و نوآورانه در این زمینه مشارکت کنند و ضمن کمک به ارتقای سطح زندگی در مناطق کمتربرخوردار، بازار خود را نیز گسترش دهند.

در راستای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و رفع نیازهای فناورانه کشور، دبیرخانه برنامه ملی آبادیران و بنیاد کرامت رضوی در تعاملی بین سازمانی و سازنده، از شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور، اساتید و نخبگان برای ارائه راه‌حل‌های نوآورانه دعوت می‌کنند.

متخصصان، پژوهشگران و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با مراجعه به این لیست، از نیازهای فناورانه بنیاد کرامت رضوی آگاه شده و با ارائه راه‌حل‌های خلاقانه و نوآورانه در این زمینه مشارکت کنند.


این همکاری ضمن کمک به ارتقای سطح زندگی و رفع معضلات مناطق کمتربرخوردار در مناطق هدف بنیاد کرامت رضوی، زمینه را برای رشد و شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در کشور فراهم خواهد کرد.


برای مشاهده لیست نیازهای فناورانه بنیاد کرامت رضوی در این برنامه، اینجا کلیک کنید و برای تعامل و ارسال راه‌حل‌های خود، با دبیرخانه برنامه ملی آبادیران در تماس باشید.